- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
záruční lhůtu. A nepomůže jí ani Photoshop. Nic proti fotkám z lázní, ale svlékat by se už asi neměla.
Světlana ukázala i plyšáka, tohle je moc slabej odvar.
Myslíš tu reklamu na květákovou polévku
.. hmm .. takova postovni znamka byla kdysi nalepkou - clovek ji musel lizat. ted je znamka samolepkou, uz si neliznes
Je kudrnatá spíše průměrně středně, na hlavě to má přitočený drobet uměle.
Pěkná je ta reklama na vyhlazený obličej, vedle notebooku, kde jsou vidět ve výstřihu ty povadlý a vrásčitý vnady, fakt pohled pro bohy
uz jako dite, tak me desila tim svym zvlastnim plastovym xichtem bez vyrazu, rikal sem si, jestli je to nejaka plastika nebo co, proste baba vypada jak z muzea voskovych figurin, sexy na tom samozrejme neshledavam vubec nic, naopak..
jakmile se nějaká ženština jen trochu poodhalí, hned jsou její fotky v Revui nazývány "sexy". Jenže být sexy není jen otázka těla, ale celkového dojmu, hezké tváře, výrazu očí, chůze, hlasu a mnoha dalších věcí. Třeba hezkou tvář, úsměv a pěkné oči má tak každá padesátá ze zde představovaných "celebrit", to je totiž věc, která se na rozdíl od těla dá photoshopem vylepšit jen velmi obtížně. Výsledkem je, že převažují strašidla, za kterými by se člověk na ulici ani neohlédl.