Deník tak díky 265 tisícům předplatitelů překonal odhady zisku i tržeb. New York Times Company dodala, že do roku 2025 chce počet digitálních předplatných navýšit ze současných 4,3 milionu na deset milionů.
Akcie podniku v reakci na zprávu stouply o téměř devět procent. Příjmy z reklamy v tištěném periodiku se sice v závěrečném čtvrtletí opět o deset procent snížily, zato se dařilo internetové reklamě. Ta přidala 23 procent. Celkově se obrat z reklamy zvýšil o čtyři procenta na 502,7 milionu dolarů (11,4 miliardy korun). Čistý zisk se vyšplhal na 55,2 milionu dolarů, ve stejném období loňského roku firma vykázala ztrátu 56,8 milionu dolarů.
Ředitel listu Mark Thompson ujistil, že The New York Times hodlá navzdory propadu konkurenčních digitálních médií typu Vice Media a BuzzFeed, která kvůli snížení nákladů propouštějí, investovat více do zpravodajství.
Nakladatelství sází také na nové formáty. Po úspěchu podcastu The Daily chystá ve spolupráci s kabelovou stanicí FX dokumentární sérii The Weekly.