Nova se svými stanicemi získala v září na televizním trhu sledovanosti nejvyšší podíl 30,6 % (po celý den, v kategorii 15+) a také v ostatních hlavních diváckých skupinách se stala jedničkou televizního trhu, píše MediaGuru. Oproti loňskému září ale mírně zaostala v celodenním vysílání, naopak v hlavním vysílacím čase si polepšila, nejvýrazněji v divácké skupině 15+.
Česká televize si v porovnání s loňským zářím mírně polepšila ve všech diváckých skupinách, nejviditelněji u diváků v kategorii 15+ v celodenním vysílání.
Skupina Prima meziročně mírně vylepšila svůj podíl u diváků ve skupině 15-54. V hlavním vysílacím čase se pak Prima dostala na druhou pozici.
Meziročně si polepšilo i zastupitelství tematických stanic Atmedia a v celkovém podílu na trhu se přiblížilo hranici 5 % (u diváků 15+, celodenní sledování).
Naopak televizní skupina Barrandov vykázala v září 2019 nižší podíl na sledovanosti než ve stejném měsíci loni, a to o 0,85 procentního bodu (u diváků 15+, celodenní sledování), uvádí server.