Český rozhlas Radiožurnál si i ve třetím a čtvrtém čtvrtletí loňského roku udržel pozici nejposlouchanějšího rádia v České republice v denním i týdenním poslechu. Denně si ho zapnulo 874 tisíc posluchačů a týdně 1 679 tisíc posluchačů.
Podíl celého Českého rozhlasu na poslechovosti dosáhl 27,4 procenta. Celkem poslouchá Český rozhlas denně 1 620 tisíc a týdně 2 733 tisíc posluchačů.
„Schopnost Českého rozhlasu jako celku potvrzovat opakovaně rekordní podíl na trhu vnímám jako nejdůležitější a zároveň i velmi pozitivní zprávu. Je to výsledek společného úsilí všech rozhlasáků,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
„Mám samozřejmě také radost z úspěšného působení obou našich zpravodajských stanic v obtížném období pandemických restrikcí, ať již jde o obhajobu pozice lídra trhu u Radiožurnálu nebo historicky nejvyšší poslechovosti ČRo Plus. Těší mě i stabilní pozice Dvojky a Vltavy, tedy stanic, které prošly v nedávné době výraznou proměnou,“ doplnil Zavoral.
Více stanic a žádný šum. Test čtrnácti přijímačů digitálního rádia |
Druhý Impuls si denně naladilo zhruba o 100 tisíc posluchačů méně, přesně 778 tisíc a týdně pak 1 652 tisíc posluchačů.
„Už za pár dní oslaví naše rádio 23. narozeniny. V průběhu těch 23 let se hodně změnilo, rádiem prošlo nebo stále prochází mnoho skvělých a pracovitých lidí, ve hře Haló, tady Impulsovi rozdáváme různé mnohamilionové výhry, zažíváme skvělé České mejdany, Benátské s Impulsem i Živááááky, koncerty českých zpěváků, zpěvaček a kapel,“ řekl k výsledkům průzkumu generální ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák.
„Jsme vděčni za přízeň našich posluchačů. Oni jsou naším motorem, inspirací a zrcadlem,“ dodal Hrabák.
Měření poslechovosti Radioprojekt realizují společně agentury Median, STEM/MARK a Nielsen Admosphere.