Instagramové příspěvky jsou součástí televizního programu ÓČKA v průběhu celého...

Instagramové příspěvky jsou součástí televizního programu ÓČKA v průběhu celého dne. | foto: ÓČKO

ÓČKO zařazuje do vysílání Instagram, technologii si televize vyvinula sama

  • 3
ÓČKO do vysílání nově pouští Instagram a instagramové příspěvky se stávají součástí televizního programu v průběhu celého dne. ÓČKO tím navazuje na čtyři roky starý projekt #vidimsenaocku, kdy televize propojila obsah ze sociálních sítí s vysíláním.

„Platforma Instagram v televizi, neboli IGvTV, je postavena na zcela nové technologii, kterou jsme sami vyvinuli a která posouvá vysílání ÓČKA na novou úroveň. Umožňuje pracovat s úpravou videa v několika vrstvách v reálném čase, ve kterém monitorujeme příspěvky z Instagramu a následně je pouštíme do vysílání. Je to mimořádný krok nejen v Česku, ale i na celosvětové úrovni,“ uvedl technický manažer ÓČKA Petr Mareček.

Podle tiskové zprávy vývoj technologie trval půl roku.

Autorem grafického řešení je šéf ÓČKO selfpromotion Dominik Laskaj.

Výjimečný je podle televize i výběr instagramových příspěvků, které jsou přebírány pod redakčním dohledem, tedy bez online reklam a automatických algoritmů. Divák se dočká popkulturních zpráv nejen z hudební scény, ale i ze světa filmu, sportu, zábavy, vzdělání a lifestylu.

Nahá seznamka Naked Attraction míří do Česka a Slovenska. ÓČKO shání účastníky

„Z tisíců veřejných profilů jsme pečlivě vybrali ty nejzajímavější a náš výběr neustále aktualizujeme. Kromě postů z vlastních profilů sledujeme populární interprety, hudební labely, festivaly, ale i profily jako NASA, UFC nebo MARVEL. Rovněž dojde i na zapojení diváků prostřednictvím soutěží. Zájemci tak dostanou šanci se na určitý čas objevit se svým osobním profilem v televizi,“ popsal šéf social media ÓČKA Michal Janíček.

„Jde o redakční servis zpráv, který doplní naše denní playlisty. Zatímco u zpravodajských TV jde o textovou infolištu, my zobrazujeme proud autentických postů včetně fotek a videí způsobem, jakým je dnes běžné konzumovat zábavu i zprávy při scrollování na sociálních sítích – a to za poslechu populárních hitů,“ připojil programový ředitel televize Alexandr Guha.

Upřesnil, že IGvTV vysílání nezakrývá, ale organicky doplňuje. „Takže tento infotainment poběží současně s videoklipy, pořady a i přes reklamní breaky, aniž by do nich zasahoval,“ dodal Guha.

ÓČKO tím navazuje na dřívější inovace v propojování televize a onlinu, jako například platformu #vidimsenaocku, kdy do vysílání zrcadlí facebookové komentáře diváků a využívá sílu sociálních sítích, jejichž prostřednictvím dokáže oslovit většinu populace a je schopno vygenerovat až 85 milionů organických impresí za měsíc.

Hudební stanice ÓČKO, ÓČKO STAR, ÓČKO EXPRES a ÓČKO BLACK jsou součástí multimediální skupiny MAFRA.


Video