Roman Staša si celou soutěž opravdu užil a spoustu se toho naučil. A přestože...

Roman Staša si celou soutěž opravdu užil a spoustu se toho naučil. A přestože by si na to nikdy nevsadil, odnesl si titul vítěze, prémii půl milionu korun a možnost podílet se na stavbě degustačního menu v restauraci některého z porotců. | foto: NOVA

Finále MasterChefa i Svatba na první pohled přilákaly přes milion diváků

  • 7
Nova minulý týden programem svých stanic v prime time zaujala 37,77 % diváků v cílové skupině 15-54 a potvrdila pozici nejsledovanější televizní skupiny v Česku. Přes milion diváků přilákal k obrazovkám úterní poslední díl show MasterChef Česko i středeční druhý díl experimentu Svatba na první pohled.

Kuchařská show MasterChef Česko se s diváky rozloučila s 34,90% podílem na sledovanosti v kategorii 15-54. Poslední díl přilákal k obrazovkám 1 368 000 diváků starších 4 let. Finálový díl se stal nejsledovanějším pořadem televizního trhu uplynulého týdne v cílové skupině 15-54 let, uvedla TV Nova v tiskové zprávě.

Boj o nejlepšího kuchaře sledovalo u televizních obrazovek po 36 večerů v průměru 34,02 % diváků mezi 15 a 54 lety. Titul MasterChef Česko 2020 získal dvaatřicetiletý kondiční trenér a bývalý juniorský hokejový reprezentant Roman Staša.

Nejvíce diváků v cílové skupině 15-54 tradičně k televizním obrazovkám i v 45. týdnu přilákaly Televizní noviny (38,51 %), následovaly seriály Ulice (32,80 % share), Specialisté (29,76 %) nebo Policie Modrava (26,21 %).

Nový sociální experiment Svatba na první pohled pak ve středu zaujal 32,35 % diváků v kategorii 15-54. Druhý díl přilákal k obrazovkám 1 153 000 diváků starších 4 let.

V sobotu pokračovala sedmá řada pěvecké show Tvoje tvář má známý hlas. Desátý díl dosáhl 27,67 % share ve skupině 15-54, v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 972 000 diváků.

Ze všech filmů diváky na TV Nova nejvíce zaujala česká komedie Kameňák, na kterou se v neděli večer dívalo 23,34 % diváků ve skupině 15-54.


Video