(Ilustrační snímek)

(Ilustrační snímek) | foto: Michal Sváček, MAFRA

Tištěné tituly z vydavatelství MAFRA u čtenářů bodují i v nepříznivé době

  • 2
Výsledky čtenosti výzkumu Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2020 ukazují, že mediální skupina MAFRA prostřednictvím svých titulů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a je tak největším multimediálním domem na českém trhu.

Mezi celostátními novinovými tituly svoji pozici stabilně udržují nejčtenější zpravodajský deník MF DNES se 461 tisíci čtenářů i deník Lidové noviny se 177 tisíci čtenářů.

Nejčtenější deník zdarma Metro oslovuje 329 tisíc čtenářů. Velmi vysoký zásah vykazuje také týdeník zdarma 5plus2, s počtem 592 tisíc čtenářů.

Tradičně úspěšný je nejprodávanější zpravodajský a společenský týdeník TÉMA se 199 tisíci čtenářů na vydání.

Výborně si podle tiskové zprávy společnosti vedly tituly MAFRA v segmentu společenských časopisů: týdeníky Rytmus života s 388 tisíci čtenářů a Pestrý svět s 209 tisíci čtenářů jsou pevně usazeny v horní polovině žebříčku. Pozadu nezůstaly ani jejich návazné značky – měsíčníky Rytmus života-Retro a Pestrý svět-Nostalgie.

Čtenost roste dvěma nejsilnějším týdeníkům pro ženy Chvilka pro tebe s 318 tisíci čtenářů a Tina se 148 tisíci čtenářů.

Žebříček titulů životního stylu pro ženy vede čtrnáctideník Žena a život s 215 tisíci čtenářů a čtenářsky posilují měsíčníky Cosmopolitan (na 132 tisíc čtenářů) i Harper’s Bazaar (na 64 tisíc čtenářů).

V rostoucích segmentech titulů o vaření a programových časopisů boduje měsíčník Chvilka v kuchyni se 146 tisíci čtenářů i čtrnáctideník TV Max se 452 tisíci a Týdeník Televize se 120 tisíci čtenářů, doplněné čtrnáctideníky TV Revue a TV Plus14.


Video