Zlato si ze slavnostního vyhlášení v indickém Chennai odnesly kampaně „Chytrej výčep“ zadavatele Plzeňský Prazdroj a agentury Svengali Communications v kategorii Corporate Reputation a „Moji milí Slováci“ zadavatele Slovenská sporiteľňa a agentury Zaraguza v kategorii Best Digital and Social Media.
„V reakci na energetickou krizi jsme loni spustili projekt Chytrej výčep, který pomůže hospodským snížit spotřebu energií a vody v rámci výčepu, a tím jim ušetří náklady. Zároveň tím snížíme environmentální dopad čepovaného piva. To zapadá do dlouhodobé strategie Prazdroje – rozvíjet unikátní českou pivní kulturu a zároveň se chovat odpovědně a udržitelně,“ popsala ředitelka firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje Pavlína Kalousová.
Připojila, že díky komunikaci projektu se navíc podařilo přivést pozornost českých i světových médií, veřejnosti a klíčových stakeholderů k tomuto tématu.
Prazdroj chce pomoci hospodám s energiemi. Vyvíjí „chytrý“ výčep |
Další úspěšný projekt „Moji milí Slováci“ se soustředil na podporu slovenské společnosti v turbulentní době inovativním využitím technologie syntetizace hlasu.
„Oživili jsme hlas nezapomenutelného Jula Satinského, který svým humorem povzbudil národ k optimismu. Tato integrovaná kampaň postavená na technologii ukrajinského startupu Respeecher se stala nejznámější kampaní spořitelny za poslední dekádu,“ vysvětlila ředitelka Brand HUBu Slovenské spořitelny Dáša Juríková.
Osobností PR je Dana Dvořáková, Zlatý středník má i Slovenská sporiteľňa |
Slavnostní vyhlášení v Indii se uskutečnilo v rámci globálního kongresu pořádaného mezinárodní oborovou organizací Global Alliance for Public Relations and Reputation Management, kterou je PR Klub členem od srpna tohoto roku.
„Všechny přihlášky, které jsme letos obdrželi, byly nesporně působivé,“ uvedl prezident a CEO Global Alliance Justin Green.
„Posuzované kampaně poskytují pohled na to, jak komunikace dokáže utvářet komunity, o kterých bychom se jinak nedozvěděli. Setkali jsme se tak s příkladnými ukázkami, jak profesionálové v oblasti PR jednoznačně prokázali skutečnou hodnotu – odměnou je společenská změna, kterou svou prací přinášejí do své části světa,“ zhodnotil Green.