ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Asociace komerčních televizí se stala mediálním partnerem konferencí Nextv

  • 0
Série konferencí Nextv se v květnu přesune do Prahy. Pořádá je společnost Dataxis a Asociace komerčních televizí (AKTV) se stala jejich mediálním partnerem. Jako řečníci vystoupí odborníci z členských společností AKTV, například generální ředitel TV Nova Daniel Grunt nebo ředitel VOD služeb Primy Josef Beneš.

Na třetím ročníku konference Nextv Ad Europe, která se bude konat 10. května, se odborníci ze světa televizní reklamy zaměří na nejnovější vývoj v této oblasti a způsoby integrace programatických a televizních strategií.

Nextv Series Europe se pak bude věnovat trendům, inovacím a strategiím, které jsou hnací silou propojeného systému televize, telekomunikací a OTT.

„AKTV si klade za cíl skrze svou značku ScreenVoice přinášet zadavatelům reklamy a mediálním agenturám to nejlepší ze světa televize a nových trendů. Jsme proto velmi rádi, že jsme se po loňském úspěchu HbbTV Symposia letos stali partnerem prestižních konferencí Nextv,“ uvedla prezidentka AKTV Klára Brachtlová.

Novou prezidentkou Asociace komerčních televizí je Klára Brachtlová

Asociace rozvíjí aktivity zaměřené na podporu televize jako reklamního média a ochranu autorsky chráněného obsahu v online prostředí. Pod hlavičkou své značky ScreenVoice v minulém roce realizovala konferenci ScreenVoice TALKS zaměřenou na téma pozornosti v reklamě.

Asociace, jejímiž zakládajícími členy jsou televize Nova, Prima a Óčko, se rovněž aktivně podílí na přípravě národní i evropské legislativy vztahující se ke komerčnímu televiznímu vysílání, ochraně osobních údajů, novinářské práci či obchodním sdělením. Je partnerem pro orgány státní správy, unijní instituce i další stakeholdery. Jednou z hlavních činností AKTV je ochrana autorských práv svých členů a boj proti internetovému pirátství.


Video