- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Těžkou matematikou? Takže asi stačí umět 1+1. Pane bože. Pak se nedivme, že z dětí rostou negramoti, co si nespočtou ani procenta.
No výborně, teď mají deváťáci problém s trojčlenkou, za pár let budou mít problém s malou násobilkou ... Ale zato budou krásně empatičtí, solidární a občansky angažovaní. Jenom tedy úplně nevím, zda to ocením při nákupu u pokladny, až mi bude sestra v nemocnici dávat kapačky s fyziologickým roztokem, nebo až bude zedník při stavbě zdi marně hledat pravý úhel ...
Jinak řečeno, méně práce pro učitelky .....
Proboha konečně jmenujte ministra školství doživotně protože co nový ministr, to nová reforma. Myslím že už je přereformováno, dokonce mám pocit že úroveň vzdělanosti sice stoupá, tedy v počtu titulů ale v praxi to nějak není vidět.
To vypadá, že po tom co Valachová školství postřelila, tak Gazdík ho dorazí.
Méně povinného učiva znamená snížení úvazku a logicky menší počet učitelů. Ti by asi naopak učiva přidávali. Nebude to mít rozhodně lehké prosadit pan Gazdík, ale za sebe mu fandím.
Co se znalostmi, stačí láska k Bruseli.
Nechci předem odsuzovat něco, o čem nemám dostatečné informace, ale z tohoto nástinu si moc nedokážu představit, jak by to na našich školách fungovalo organizačně (kapacita učeben, pedagogů, rozvrh hodin při velkém počtu volitelných předmětů, které si žáci zapíší až v září), a jak by bylo zajištěno, že většina žáků neskončí jen u toho základu pro pomocné dělníky a fotbalisty (čest výjimkám). Co bude s žáky, které začne nějaký obor zajímat až ve vyšších ročnících? Budou mít smůlu, budou muset všechno dohnat sami nebo budou chodit na pokročilé hodiny s mladšími? Zkrátka zatím mám z článku víc otázek než odpovědí.
Kolik je jedna a jedna? Nevím, ale zorganizuji na toto téma workshop...