Diskuze

Méně povinného učiva na základkách, více osobního rozvoje, plánuje Gazdík

Učivo na základních školách, jež se budou učit všechny děti bez rozdílu, se má smrsknout na nezbytné minimum a školy by měly děti více rozvíjet určitým směrem dle jejich nadání. S návrhem počítají hlavní směry plánované velké revize rámcového vzdělávacího programu pro základní školy. Po velkém množství připomínek však resort nápad ještě prodiskutuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Těžkou matematikou? Takže asi stačí umět 1+1. Pane bože. Pak se nedivme, že z dětí rostou negramoti, co si nespočtou ani procenta.

2 0
možnosti
JK

No výborně, teď mají deváťáci problém s trojčlenkou, za pár let budou mít problém s malou násobilkou ... Ale zato budou krásně empatičtí, solidární a občansky angažovaní. Jenom tedy úplně nevím, zda to ocením při nákupu u pokladny, až mi bude sestra v nemocnici dávat kapačky s fyziologickým roztokem, nebo až bude zedník při stavbě zdi marně hledat pravý úhel ...

2 0
možnosti
BB

Jinak řečeno, méně práce pro učitelky .....

0 0
možnosti
MF

Čím víc blbců,tím větší ovladatelnost.

2 0
možnosti
MK

Proboha konečně jmenujte ministra školství doživotně protože co nový ministr, to nová reforma. Myslím že už je přereformováno, dokonce mám pocit že úroveň vzdělanosti sice stoupá, tedy v počtu titulů ale v praxi to nějak není vidět.

0 0
možnosti
JV

J50i83ř73í 63V19l62a40c40h

15. 6. 2022 17:11

To vypadá, že po tom co Valachová školství postřelila, tak Gazdík ho dorazí.

4 0
možnosti
JS

J72a68n 77S83l82a15n33i75n93a

15. 6. 2022 16:20

Méně povinného učiva znamená snížení úvazku a logicky menší počet učitelů. Ti by asi naopak učiva přidávali. Nebude to mít rozhodně lehké prosadit pan Gazdík, ale za sebe mu fandím.

0 5
možnosti
TZ

Co se znalostmi, stačí láska k Bruseli.

2 1
možnosti
ZS

Nechci předem odsuzovat něco, o čem nemám dostatečné informace, ale z tohoto nástinu si moc nedokážu představit, jak by to na našich školách fungovalo organizačně (kapacita učeben, pedagogů, rozvrh hodin při velkém počtu volitelných předmětů, které si žáci zapíší až v září), a jak by bylo zajištěno, že většina žáků neskončí jen u toho základu pro pomocné dělníky a fotbalisty (čest výjimkám). Co bude s žáky, které začne nějaký obor zajímat až ve vyšších ročnících? Budou mít smůlu, budou muset všechno dohnat sami nebo budou chodit na pokročilé hodiny s mladšími? Zkrátka zatím mám z článku víc otázek než odpovědí.

2 0
možnosti
ZC

Kolik je jedna a jedna? Nevím, ale zorganizuji na toto téma workshop...

6 0
možnosti