- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by se redakce měla podívat na toho jednatele firmy. V obchodních podmínkách se píše, že jde o firmu SedmJedna s.r.o., IČ 11704420 (resp. je tam uvedena jako kontaktní). Jednatelem je jistý Arsenij Anaškin. Ani tak nepřekvapuje základní kapitál 100,-, ale zajímavý je předmět podnikání, a to pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor. S tím ten internetový prodej poněkud nesouzní. Pán má ještě několik dalších obdobných angažmá ve firmách, většina z nich se zabývá tím samým, ale jedna Astik company s.r.o., IČ 177592 má poměrně slušný výčet předmětů podnikání, ale ani u ní se mi ani jedna činnost nejeví jako ta správná. Na mě to tedy celé působí zvláštně (nehodnotím prodávaný produkt, to už tu bylo probráno dostatečně), ale zas tak znalý v tom nejsem. Mohl by mi tedy někdo napsat, zda je něco takového košer?
hele, ono je celkem jedno, jestli jim to někdo našeptá, nebo si vytrénují krátkodobou paměť, hodí to dovnitř, druhý den vygumujou a jedou dál.
Tak to bych vážně nechtěl aby mě ošetřoval doktor, který "udělal" zkoušky díky podvádění...
Pěkně podpořit udavacku, dal se biflovat a moderní techniku zakázat
Problem je na skolach, kde se bifluje... Biflovani je celkove problem naseho skolstvi... Malo uci myslet.
Hlavně na medicíně, tam studenty nutí s například v Anči naučit se 8 tisíc latinských názvů a přitom je to zbytečné, že
Rušička bluetooth/WiFi frekvencí. Problém vyřešen.
Tomas je hlupak... rict, ze tezkou matematiku nevyuzije, je nepochopeni veci... Matematika neni nutne potrebna k pouziti, ale uci zpusobu mysleni... Proto maji matematici jine mysleni od zbytku populace (podobne pravnikum). Presnost, schopnost analyzovat, atd.
Tahle otřepaná fráze - matematika učí způsobu myšlení - by se dala brát jako argument, ovšem ne v českém systému výuky. Pokud by se vyučovala na všech stupních škol tak, jak o tom mluví (a vyučuje) třeba doc. Kubáček, tak s tím souhlasím. Ale jinak je drtivá většina studentů nucena biflovat se typové příklady nazpaměť. A to vám možná tak procvičí paměť, ale ne způsob myšlení. S používáním nějakých naslouchátek kvůli zkoušky ale nesouhlasím.
Pak nás ti doktoři budou léčit a inženýři počítat pevnost mostů.
Výpočty sluchátkem neodrbete a u lékařů zmiňují, že je možnost místo opakování nabiflovaných znalostí řešit zkoušku na praktičtějších příkladech. Což mě teda překvapuje, že je k tomu dokopalo až podvádění.
Pokud diktující jen čte odpovědi a nemusí nad nimi sám přemýšlet, tak se ani nedivím. Naše školství nás vede k učení se věcí nazpaměť.
Spárované zařízení není přes Bluetooth vidět, to je v článku nesmysl. Natož pomocí iPhone, který neumožňuje využití nestandardních funkcí. Takovou bezdrátovou komunikaci lze detekovat pouze speciálním zařízením.
No ale ten iPhone vidi, jake jsou v blízkosti jine zdroje bluetooth proste proto, ze vam nabizi se k nim pripojit. Na to neni potreba nestandardni funkci.