Diskuze

Magistrála u Muzea má zmizet do 5 let

Přejít z tramvajové zastávky u Muzea na Václavské náměstí bez přejití silnice? Zatímco dnes musí lidé překonat dva podchody, v roce 2010 by to již mělo být možné. Několik let připravovaný projekt na přeložení části magistrály u Václavského náměstí za Národní muzeum se přibližuje realitě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

plk

16. 2. 2005 10:24
O co vlastně jde...
Přátelé, celý projekt tramvají na Václaváku a podobné blbosti se objevují jenom proto, aby si Metrostav a další společnosti z ekonomické divize pražské ODS nalily do kapsy pár dalších miliard, když už je dokončena podstatná část metra. Totéž platí o šílené betonové superkřižovatce na Letné, nebo koneckonců o tom, že metro skoro všude v Praze jezdí zahloubeno v tunelech. (Argument, že je to kvůli ruským vagonům neobstojí, třeba v Budapešti jezdí několik okrajových úseků normálně pod otevřeným nebem.) Ostatně, i když na Černém mostě vytáhli metro nad zem, tak ho nejen přikryli lehkým vnějším tubusem (což bych ještě jakž takž pochopil), ale pod plášť utopily stovky tun betonu...
0 0
možnosti

sunka007

16. 2. 2005 10:29
Re: O co vlastně jde...
Plny souhlas , otazka je jestli najdete posluchace.
0 0
možnosti

Ehmuhm

16. 2. 2005 10:19
Cimrman - Blanik
A postavte tam sochu ..., a at na ni vsichni videj, treba zezadu ... A UDELEJTE TAM HLAVNI PRUJEZD PRAHOU!
0 0
možnosti

Ludwar

16. 2. 2005 10:06
vaclavak
V žádným případě bych nechtěl, aby po Václaváku jezdili tramvaje. Je to cesta zpět. Lidi se potřebujou dostat z okolních čtvrtí na Wilsonovo nádraží, Masarykovo nádraží, na Karlovo náměstí, na Národní třídu, na nám. Republiky a z tama už po svých dojdou na Staromák, Příkopy atd...
Je to blbý přirovnání, ale to je jak kdyby obnovili tramvaje po Masarykově třídě a nám. Svobody v Brně. Taky to není klidová zóna a na lavičku bych si tam v životě nesedl, ale šaliny tam prostě nemají místo.
0 0
možnosti

karoten

16. 2. 2005 10:19
Re: vaclavak
Nesouhlasím, a řeknu proč.
Na václaváku pracuju. Mám tedy povědomí o pohybu osob a jejich potřebách během dne. Je to centrum, plný kanceláří, úřadů, cestovek, agentur....
Ty lidi potřebujou po centru nějakou dopravu. Musej neustále doručovat, vyzvedávat, obcházet a pochůzkovat. za den nachoděj v proudech turistů (neuhnou ani vo cenťák) kilometry po dlažbě. Vyzkoušej si to - třeba v tomhle počasí. Není žádná sranda se pořád přezouvat z lakýrek nebo lodiček do sněhulí a pobíhat z václaváku na staromák. Například.
Tramvaj v centru velice moc chybí, historicky tam patří, a doufám že se tam zas brzo vrátí.
0 0
možnosti

kestrik

16. 2. 2005 9:30
Jedno reseni
Dostavet Prazsky okruh a zavest alektronicke mytne za vjezd do centra ci jeho prujezd.  Jako centrum oznacit celou Prahu 1,2,3, cast Prahy 4 az po Tr.5.Kvetna a Pankrac, Dolni cast Prahy 7, Praha 8 az po Palmovku a kompletne Vrsovice,Michle, Strasnice apod......
0 0
možnosti

plk

16. 2. 2005 10:15
Re: Jedno reseni
Naprosty souhlas. S tim, ze vnejsi Prazsky okruh musi mit prioritu pred vnitrnim Mestskym okruhem, protoze ten jen natahne dalsi dopravu do centra.
0 0
možnosti

1

16. 2. 2005 8:25
O magistrálu přece nejde
Pokud toto řešení někomu vadí, musí přijít s jiným nápadem, kam poteče beton a milony. A odpůrců tramvají na Václavském náměstí bych se zeptal, jestli to tam teď opravdu považují za klidovou zónu a chodí si tam sednout na lavičky.
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
0 0
možnosti

karoten

16. 2. 2005 9:09
Re: O magistrálu přece nejde
Oni Vám řeknou hrdě, že jo.
0 0
možnosti

VITA11

16. 2. 2005 7:23
Honza
"Jan Bürgermeister nechce o konkrétní částce hovořit"  Honzík jistě škodný nebude že?
0 0
možnosti

manni

16. 2. 2005 6:17
IQ down
jsou to kreténi, tam snad nikdo nikde nepřemýšlí...
0 0
možnosti

mlada_fronta

16. 2. 2005 3:24
blbost
Burgrmajstr, jenze nejdriv budes muset vymyslet, kudy bude tech 85.000 aut denne jezdit, kdyz chces zuzit Legerku a Sokolskou ze 4 pruhu na 2. Je to moc romanticky, ale Praha se taky musi dat nekudy projet nebo objet. A protoze magistrat projevil v poslednim desetileti maximalni miru impotence pri budovani ZAKOS, tak si myslim, ze si muzes o zruseni magistraly u muzea v roce 2010 tak akorat zdat, ty kecale. Spis premejslej, co budes delat, az se ti rozsype Nuselak, Barrandak a Barikadniku, protoze tyhle mosty se do roku 2010 urcite zhroutej, zatimco vnitrni ani vnejsi okruh v ty dobe jeste rozhodne nebude hotovej. Kudy se bude jezdit, ha? Dneska ti stojej strudly kamionu od Barrandova az do Hostivare, nemel by ses radsi zabejvat timhle?
0 0
možnosti

Bůh nejvyšší

16. 2. 2005 2:17
pražská úchylka
Magistrála centrem města - to je výplod fanatických komunistických plánovačů, ačkoliv již tehdy existovaly silné hlasy proti, jakož i návrhy na jiné způsoby řešení dopravní situace ve městě. Čím dřív zmizí nebo se alespoň zkultivuje a sníží její zatížení, tím líp.
0 0
možnosti