Diskuze
Cikáni nám nařezali... Plnou kůlnu dříví, bojuje kampaň s předsudky
Děkujeme za pochopení.
ciryl
Vsiml jsem si
Proc ma tolik diskutujicich ve zvyku stale opravovat pravopis.Diskutujte a neopravujte.Nebo to je tolik diskutujicich,ucitelu cestiny?Nebo jste tak bezchybni?
opportunity
Re: Vsiml jsem si
Kdo kritizuje ostatní, měl by sám být natolik dobrý, aby zvládal pravopis. Tolik dislektiků nemáme.
ciryl
Romove
Nazvali vas " socialne neprispusobive " Tak se prispusobte a spolecnost vas zacne uznavat.Velmi jednoduche.
neverest
A co třeba nějaká pravděpodobnější hesla?
třeba C. nám zmlátili a okradli syna? nebo C. nám vykradli sklep, ale bylo jim míň než 15 let, takže se jim nic nestalo, škodu nezaplatili, nic nevrátili a jen se nám každý den smějou do očí?
Běžte s těmahle kampaněma, placenýma z našich daní, k šípku.
neverest
HAHAHAHAHA
Marnej boj. Jedna kampaň nemůže konkurovat soustavné a masivní anti-reklamě, kterou si dělají sami Romové.
opportunity
Re: HAHAHAHAHA
To není anti-reklama, to je pravda, zkušenosti, statistika...
noorange
Odstranit předsudky.....
bohužel realita je jiná, zanjí ji Kanaďané, Angličané, Evropa..... ale my se tu rádi obelháváme
Zloděj a Lhář jako každý v ČSSD
Na plakátech jsou výroky cikánů, v článku se píše o Romech,
jak lze slušně nazvat tento jev?
noorange
Re: Na plakátech jsou výroky cikánů, v článku se píše o Romech,
propagovaná inverze neboť oni to mohou dělat, ale ty ne, rozůmyš?
AnalyzaNow
Pověst + image = míra PRAVDĚPODOBNOSTI
Citované pracovnice si stěžují na "nedůvěru, podezřívavost, xenofobii, předsudky". Proč ale populace, která podle nich vykazuje "nedůvěru, podezřívavost, xenofobii, předsudky", ať jsou to potenciální zaměstnavatelé nebo kdokoliv jiný, projevuje opak "nedůvěry, podezřívavosti, xenofobie, předsudků" k jiným potenciálním zaměstnancům? ... Celé naše lidské chování a dokonce snažení se, včetně výchovy dětí, celý život je (je-li hlava zdravá a mysl jasná) poznamenaná společným jmenovatelem: Zvyšovat PRAVDĚPODOBNOST dobrých výsledků a minimalizovat PRAVDĚPODOBNOST nežádoucích výsledků. ... Když se jede rychle, PRAVDĚPODOBNOST, že bude nehoda je vždy vyšší. Když si sáhne na rozpálenou plotnu pravděpodobnost, že se spálí je také vysoká. Když vystuduje VŠ, pravděpodobnost, že je inteligentní a že bude mít slučnou kariéru je zase vyšší než o těch, kteří VŠ nevystudují. Pravděpodobnost dobrého života v bezpečí třeba ve Švýcarsku je vyšší než třeba v Čadu, atd. NENÍ v tom ž.ádná zlovolnost.
johni59
Předsudky
Jaképak předsudky, Romové mě o tom přesvědčují dnes a denně a dokonce i na dovolené. Než jsem se v koupelně otočil sprcháč změnil majitele....
AnalyzaNow
POVĚST = VELICE cenná věc (nejen v reklamě)
Image, pověst, reputace, atd. to je velice důležitý aspekt nejen při podnikání nebo prodeji zboží, shánění práce, ale je tím nejednou citelně a významně, nejen v emocích ale i peněžně, ekonomicky, atd. poznamenán jednotlivec, firma, země, atd. atd. Proto DOLOUHODOBÉ budování a kultivace pověsti je tak důležité, protože DOBRÁ pověst sama otevírá příležitosti, jak při shánění zaměstnání, tak při prodeji zboží dané značky, tak lákání turistů nebo investic do dané země. Ikdyž se nemohui odvovat na konkrétnéí studie, víme, dá se říci, že v DOSTATEČNÉ VĚTŠINĚ situací a případů všeobecná POVĚST objektivně napovídá o kvalitě výrobku, člověka, země. .... Pověst BMV, MB nebo Porsche, Toyoty, atd. odovídá objektivní skutečnosti, že německá a japonská auta jsoui kvalitní. POVĚST Švédska coby civilizované, bezpečné země ZASE objektivně vypovídá o PRAVDĚPODOBNÉ zkuženosti s civilizovaností a bezpečností života kterou člověk asi zažije. Pověst i stereotypy objektivně indikují PRAVDĚPODOBNOST.
AnalyzaNow
Výpovědi KONKRÉTNÍCH spokojených zákazníků = nejlepší reklam
Jednou z dlouhodobě užívaných taktik firemní reklamy jsou tzv. "customer testimonials", tedy (údajně?) skutečná vyjádření údajně skutečných zákazníků nebo klientů dané firmy, kde sdělují, jak výborné služby nebo výrobky od dané firmy sami dostali.
Je nepochybné, že když by podobní spokojení zákazníci rómského malíře pokojů, těch, kteří poskytují služby nařezání zásoby topného dříví, atd. atd., včetně třeba autentické rómské kapely, která nabízí služby hrát na svatbách nebo párty, inzerovali výpovědi svých skutečných spookojených zákazníků, byla by to jedna z nákladově a dopadem nejefektivnějších způsobů jak a) získat další zázazníky a b) potírat negativní pověst.
Takž reklamní agentura která (za nemalé peníze EU? ČR?) vyrukovala s touto reklamní kampaní na boj s negativní pověstí Romů, kteří chtějí pracovat a nabízejí služby o které má obyvatelstvo zájem, by za extra pár korun začala uvádět jména a vvyjádření spokojenosti konkrétních zákazníků, bylo by kýženému cílůi pomoženo nejlépe.
AnalyzaNow
POVĚST = VELICE cenná věc (nejen v reklamě)
Image, pověst, reputace, atd. to je velice důležitý aspekt nejen při podnikání nebo prodeji zboží, shánění práce, ale je tím nejednou citelně a významně, nejen v emocích ale i peněžně, ekonomicky, atd. poznamenán jednotlivec, firma, země, atd. atd. Proto DOLOUHODOBÉ budování a kultivace pověsti je tak důležité, protože DOBRÁ pověst sama otevírá příležitosti, jak při shánění zaměstnání, tak při prodeji zboží dané značky, tak lákání turistů nebo investic do dané země. Ikdyž se nemohui odvovat na konkrétnéí studie, víme, dá se říci, že v DOSTATEČNÉ VĚTŠINĚ situací a případů všeobecná POVĚST odpovídá a objektivně napovídá o kvalitě výrobku, člověka, země. .... Pověst BMV, MB nebo Porsche, Toyoty, atd. odovídá objektivní skutečnosti, že německá a japonská auta jsoui kvalitní. POVĚST Švédska coby civilizované, bezpečné země ZASE objektivně vypovídá o PRAVDĚPODOBNÉ zkuženosti s civilizovaností a bezpečností života kterou člověk asi zažije. Pověst i stereotypy indikují PRAVDĚPODOBNOST.
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů
Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město
Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...
NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí
Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030
Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...
Počkej na mě! Vyprovodil tátu do války, jeho fotka otevírala peněženky
Seriál Jeho rozzářená tvář bývala za druhé světové války vystavena v každé třídě a kanadským žáčkům...
Bijec migrantů živoří. Salvini zamrzl v minulosti, spásu hledá v bájném mostu
Premium Někdejší hvězda italské krajní pravice Matteo Salvini politicky živoří. Jeho strana Liga před...
Strach z problémového nájmu? Majitelé bytů mají získat garanci za nájemníky
Premium Stát chce motivovat majitele nemovitostí k poskytování bydlení i rizikovým nájemcům. Pronajímatelé...
Dvacet let v Unii řečí čísel. Češi dominují v kaprech, letí také Erasmus
Dvě dekády po vstupu do Evropské unie je co se týče peněz Česko více než bilion korun v plusu. Z...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...