- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady někdo kecá...
Ještě se nestalo, abych těch dvě stě kilometrů projel bez jediného zpomalení
To není ani statisticky reálné - já tak často D1 nejezdím, ale od roku 2002 jsem ji projel bez problémů vícekrát a tento pán 3 x 52 x 16 = 2496 krát.
Solte, Solte, Solte... Jinak to neumíte?
Fajn, takže to nasolí tak, že kolem dálnice několik km daleko nic neporoste, ale hlavně, že kamiony budou mít suchou silnici a projedou.
To je zase vykvet tenhle clanek, stejne jak ta citovana elita v clanku, snuzka blabolu leda tak. Jak kdyby se citovali jen ti, co vyjedou po dalnici jednou do roka.
Jezdim tam 3-4x tydne take, projel jsem to bez problemu xkrat, motoresty a bistra jako Melikana rozhodne nejsou nijak predrazena a benzinky pokud nebereme v potaz ceny PHM, jsou normlane srovnatelny s jinymi na jinych dalnicich ci mestech, jo a je tam normalni svet jako vsude jinde.
Problém je slovo sypač. On by to měl být především pluh a pak teprve něco sypat. Ostatně na to pamatuje legislativa, která zakazuje chemický posyp vrstvy sněhu silnější, než 30milimetrů.
Jenže pravidlo ohrň a až pak můžeš solit, se u nás nerespektuje.
Jezdíme a někteří i bourají v 10cm rozmatlané rozsolené kaše, ve které 40tunový kamion s jedinou poháněnou nápravou, bůhvíjakými pneumatikami a oslem za volantem, nemá šanci vyjet sebemenší stoupání.
Tok se snazi sec muze, tak na RSD a silnicare asi radne zakleknul. Ale tohle je z blata do louze. Situaci by zklidnila pouze jeho hlava (mezi svodidly v pulce D1 ).
Pán Beneš může být v klidu, minimálne dalších 16 let bude situace pořád stejná...
kdy už proboha bude konečně hotová severní paralelní dálnice Praha-Hradec-Olomouc za 30 let to nejsou schopní postavit, a to je většina po rovince po polích, je tam možná jeden kopec pak bude D1 daleko víc v pohodě
Jestliže silničáři teď na truc dokola projíždějí čtyřkilometrový úsek, tak je jasné, že bude perfektně sjízdný.
Jenže tímhle stylem nejde udržovat úsek 200 km mezi Prahou a Brnem a už vůbec ne všechny dálnice nebo silnice v ČR. To by údržba stála mnohonásobně víc a jakékoliv zdražení známek a mýta by zas vyvolalo bouři nevole.
Takže, mít hodně muziky za málo peněz nejde a hodně peněz nikdo zaplatit nechce...
tímhle stylem lze udržovat samozřejmě 200 i 500km dálnice. Dokonce by to měla být samozřejmost.
Dálnice snáší "zlatá vejce" asi 10 miliard ročně, to přece by neměl být problém aby jí každou půlhodinu zametlo auto a Řsd se k řidičům chovalo jako k platícím ne jak k nevolníkům.
Však se to děje. Problém je, že lidé jako vy nedovedou pochopit, že nelze mít sypač s radlicí na každém metru dálnice. Vysvětlím vám to - bylo by to hrozně drahé a žádná další auta už by se tam nevešla.
Chápete? Prostě je to tak, že se dálnice uklízí, ale obvykle jinde, než vy zrovna jedete.