Dobré výsledky vykázaly také další tituly vydavatelství MAFRA, kam MF DNES a iDNES.cz spadají. Vysoký nárůst čtenosti zaznamenal především deník Metro. Každé vydání si přečte 440 tisíc lidí, což je o 27 procent více než loni. Posílila také inzertní kombinace MF DNES, Lidové noviny, Metro, a to o šest procent na 1 340 000 čtenářů denně.
"Mám radost z excelentních výsledků titulů Mafry v Mediaprojektu. Ukazuje se, že čtenáři v těchto politicky a hospodářsky složitých časech vyhledávají kvalitu a důvěryhodnost. Právě noviny jsou schopny tyto požadavky čtenářů naplnit," říká Johannes Werle, předseda představenstva společnosti MAFRA. A dodává: "Pro celé vydavatelství MAFRA jsou dobré výsledky závazkem, abychom i nadále sázeli na novinářskou kvalitu a abychom přinášeli čtenářům spolehlivé informace zasazené do souvislostí. Inzertním zákazníkům chceme i do budoucna dokazovat, že se mohou na náš výkon spolehnout a zařadit nás do svých plánů."
Ona Dnes nejčtenějším titulem pro ženy
Aktuální data o čtenosti novin a časopisů přinesla také jeden průlomový okamžik. ONA DNES, pondělní magazín MF DNES pro ženy, se stala poprvé v historii nejčtenějším ženským časopisem vůbec. Za poslední rok získala navíc 44 000 čtenářek a se čteností 608 000 na vydání obsadila první místo mezi ženskými tituly.
Podobnou pozici si udržuje již déle magazín DOMA DNES mezi časopisy o bydlení, zahradě a hobby. Čtvrteční magazín DNES+TV je vůbec nejčtenější přílohou MF DNES s více než milionem čtenářů (1 052 000). Magazín Víkend DNES poprvé přesáhl půlmilionovou hranici.
"Zájem čtenářek a čtenářů nás velice těší. A mnohokrát za něj děkujeme," komentoval výsledky výzkumu čtenosti šéfredaktor MF DNES Robert Čásenský.