- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je mi z těch Vašich příspěvků opravdu na blití... Nejen že jsem toho dotyčného znal, ale byl jsem u toho, když umřel.Když nevíte, jak to bylo, nechte si laskavě svoje přiblblé komentáře... Měli by takovéto diskuze, kde někdo hanobí památku zesnulého zakázat ze zákona, aby taková banda puberťáckých spratků nemohla veřejně urážet a plkat nesmysly...
Nikomu bych nepřál, zažít takové věci na vlastní oči či kůži, ale někteří z Vás...škoda mluvit... někteří byste měli za svoje výroky dostat pořádný trest.
Čest jeho památce a upřímnou soustrast jeho rodině a blízkým.
... zákon především trestá vychvalování trestných činů a jejich pachatelů ...
Tak teď ještě ten idiot, co mne na R7 předjel zprava a vmáčknul se těsně mezi mne a předjížděný náklaďák, aby to vzápětí před ním zahamtnul a odbočil doprava...
ten nadpis mě uklidnil, taky to mohlo být, že "auto rozpůlilo motorku"
To nebylo devadesát,ale malinko(120) víc a bylo to v obci!!! Motorkář nejel na žádný sr....,ale měl R1,pokud níže píšící vědí,co to je. ono vozidlo bylo Peugeot Partner,to je po nárazu motocyklu docela zdemolováno(otočeno na silnici o 180 st. a posunuto o tři metry a sám motorkář se zabil po nárazu do okolo jedoucí Š.Octávie(viz foto u článku).Souhlasím s jedním z diskutujících-spousta pisatelů porcuje medvěda,který ještě běhá po lese.
soudě podle obuvi
...tak jsi definitivně dojezdil, nikoho dalšího již neoprasíš !
Nedávno známou odhodil frajer s BMV, co nedal přednost, na svodidla. Kolem projížděli takoví jako ty a pořvávali: tak jsi dojezdila, krávo.
nevím, co předjímáš nebo nepředjímáš. Nicméně nejen pro auta, ale i pro motorky platí, že jezdit se má tak, aby člověk stačil zareagovat na nenadálou překážku. Pokud to smažíš oblíbenou cestovní rychlostí většiny motorkářů střední Evropy na silnicích první třídy, tedy mezi 180 a 240 km/hod, tak se nemůžeš divit..
...a obhajují chování rychle jedoucích motorkářů.
Nezapomeňte si otevřít soubor PDF, dole, na konci článku.
Zrovínka z těchto čísel vyplývá jen to, že je motocyklista zranitelnější. O chování nevypovídají nic.
Kromě toho termín "nehoda" funguje jinak v autě a na motorce. I při nehodě, kde si na motorce ohne stupačku za 200 je většinou úraz. Takže větší počet nehod se dostane do statistik.
Já tam vidím jen urvané přední kolo