Diskuze
Vraky na silnicích. Až pětina „totálek“ se vrací do provozu
Děkujeme za pochopení.
T64o18m96á71š 46C13h85r40a24s37t62n24ý
Hm, tohle znám na vlastní kůži. Koupil jsem v r 2011 zachovalý Ford Escort po přestavbě (r.v. 1998, generálka 2010). Motor nový (najeto 18K), podvozek nový (taky 18K), elektroinstalace nová (dělaná půl roka před odkupem). Vyměnil jsem standard (převodovka, tlumiče, filtry), měl objednané nové plechy za ty rezivějící (jeden na zadním kole a dveře od kufru)...odhadní cena, 90K, pojišťovnou oceněn na 18K. Po havárii (debil nedal přednost) mi rozbili přední světlomet, boční pech a ohnuli kapotu + nádrž na ostřikovač. Totálka. Odprodej vozu 40K na NH. Prodělek jen lehkých 15K. Opraven, a v provozu.
J43a88n 80S85l51o85v60í43k
Ještě by se také mohl objevit článek, jak samy pojišťovny kšeftují s těmi svými autoriz. servisy. Nabídku opravy na mém autě několik autor.servisů napočítalo na 40 tis., plus mínus stejně. Jiné servisy by byly skoro o třetinu až o polovinu levnější, ale stejně mne pojišťovna stále "láká" do toho svého a ještě mi nabízí půjčení auta. Tak to trochu nechápu, raději zaplatí o několik desítek tisíc víc ve "svém" zpřáteleném servise plus ještě půjčovně aut, než o mnoho méně malému servisu a bez půjčení auta. Tak to asi likvidátor dostává hezkou provizi od servisu a autopůjčovny . Ale když mi nabídnul peníze z pojišťovny rozpočtem, dělá to jen 20 tisíc. A za to mi to nespraví nikde.
J49i23r22i 78K81m80o12t35r
Mám Ford K hodnota vozu 40000,- minulý rok přišly kroupy a škoda na karoserii a slech byla 50000,- pojištovna vyplatila pěníze na totálku. V čem je moje totálka provozu nebezpečná???
J35a98n 62K94r95p19e57c
tento článek je opět splácanina v nejlepším případě polopravd. nevidím nic špatného na použití ND ze šrotovaných aut, stejně jako na prodání totálek kat. ekonomicky nerentabilní v aukci. což je úplně normální i na onom pověstném západě. tento článek je tendenční, asi tak jako zdroje ze kterých Klang čerpal.
P46a47v34e35l 87O28d40r12a72z98i74l
Ono je to i díky pojišťovnám.
Někdo vám rozbije auto, které stálo třeba ojeté 100 tis., protože bylo v dobrém stavu, garáž, údržba atp. Jenže pojišťovák vypočítá podle tabulek, že tak starý auto má hodnotu max 50 tis., a ještě vám zbyly dvě kola, sedačky, rezerva a levý repráky, takže minus 40 a daj vám desítku.
Když má vrak podle pojišťovny nějakou hodnotu, tak ať ho pojišťovna/viník vykoupí, já měl před nehodou jezdící auto a o vrak zájem nemám a ani nemám zájem starat se o rozprodej dílů.
J48i37n68d16ř17i22c31h 63Š61k51o94p27e89k
nevím jestli u všech pojišťoven, ale u některých ano. Osobní zkušenost. Totálka 4 roky starýho auta. Odhadli cenu, odečetli cenu vraku, rozdíl vyplatili + dali možnost vrak za uvedenou cenu odprodat již zájemci
J65i11r60k14a 24C74h66i28p
Reaguji jen na cast o vyskolenych pracovnicich servisu! Zveda me to trochu ze zidle!
1. u znackovych prodejcu a servisu jsou skoleni mechanici?? kdyz neumi ani vymenit zarovku treba na C4 Picasso po x letech co se to auto prodava a stoji nad tim 5 lidi? Nebo nedokazou prijit na to, proc se klepe volant u fabie a tak vymeni stabilizatory, brzdove kotouce, ale ze by se pri vyvazovani podivali na disk jestli haze... to muselo napadnout az me
2. skoleni technici akorat na to, vytahnout z nadrze naftu nebo benzin
3. skoleni technici co "vymeni" olej, ale nechaji v zakaznikovym stary a novy si daji do sveho auta?
4. skoleni mechanici...na praxi ze skol, co nemaji jeste ani vyucnak? asi levna ale naprosto nevyskolena pracovni sila (to budu radeji verit frantovi koudelkovi s nacerno stazenou ETKOu) a kdyz uz ma ve sve dilnicce diagnostiku za statisice, je pravdepodobnost, ze problemu bude trochu rozumnet oproti usakovi z uciliste...
5. proc kdyz jsou mechanici tak skoleni, clovek nemuze videt, co v dilne na aute delaji?? ve vetsine pripadu ani pres sklo!??? opet se radeji podivam jestli franta koudelka z horni dolni to co dela dela dobre nez se nechat oskubat hodinovou sazbou "ZNACKOVEHO" servisu zkusenosti mam se servisy Citroen, Škoda, BMW....
T33o41m43á48š 27Z59e71m25a19n
Čtu mezi řádkami: "Neexistuje mechanismus, který by řidiče nutil k odstranění vad po nehodách" Tržil - jinými slovy, chce pokutovat lidi, co jezdí s promáčklým blatníkem..
P20ř49e78m16y41s73l 65Č29e91j50p
Špatný technický stav u 465 dopravních nehod. Nejčastěji to budou autobusy a nákladní vozy. Kolik z toho počtu je osobních aut? Většina nehod je úplně z jiných důvodů. PS: ve výrobě taky někdo auta montuje.
F73r42a57n16t50i29s44e69k 86M66r35z87e97n42a
Je tatiz malicko nedokazu pochopit, jak se muzou verejne v inzerci nabizet doklady od vozidla. Prece je jasne, ze papiry bez auta slouzi jen a jen k podvodu!
K56l25i95m34e67n88t 61P58i48j52á40č55e47k
Nemusí se jednat vždy jen o podvod. Zcela legálně si dovezete ojetý vůz z Německa, a jeden měsíc "vyměníte" karosérii, a za pár týdnů "vyměníte" motor - pokud je evidován, zaplatíte 10,-Kč kolek, a máte legální přestavbu vozu včetně jiné barvy karosérie. Přitom jste nikoho nepodvedl a nic neukradl. Myslím tím vůz, který jako takový nejde přihlásit z dovozu. Ty mladší přihlásíte normálně bez takových dokladů a přestaveb.
F82r34a36n94t84i32s33e92k 85M75r35z92e28n82a
A ted mi reknete, v cem je problem aby po likvidaci pojistovna odebrala doklady od vozidla a do te nasi skvele drahe centralni databaze zadala udaj ZLIKVIDOVANO - TOTALNI HAVARIE. ?
P88e84t57r 82M32i50k46y59s25k76a
Protože totálka je skoro každá škoda na ojetém voze, i když mu dohromady nic není. V mém čerstvém případě popraskané plasty na motorce, rozbité zrcátko a 2 blinkry. Jinak plně funkční a bezpečně pojízdná.
Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma
Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...
Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini
Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny
Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...
Turisté si zajeli do Afghánistánu. Střelci část Evropanů povraždili i s průvodci
Neznámí ozbrojenci v pátek večer v provincii Bámján v centrální části Afghánistánu zabili tři...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Královna fetiše rozdráždila Ameriku. Její fotografce se klaní i feministky
Seriál „Nejkrásnější fotografka“ či „nejlepší pin-up fotografka na světě“. Taková čestná přízviska si...
ANALÝZA: Terorismus se vyplácí, vzkázali Palestincům. Gesto ve špatnou dobu
Premium Od spolupracovnice MF DNES v Izraeli Je to vzácnost, když Izraelci od rána vědí, co je ten den čeká. Ve středu to tak bylo. Od rána byly...
Turek: Z Nerudové mi bývá špatně, o hlasy komoušů a progresivistů nestojím
Bývalý automobilový závodník a lídr Přísahy s Motoristy Filip Turek patří mezi černé koně...
Rozhodněte o vítězi ankety Bloger roku 2023, hlasujte do konce května
Anketa Bloger roku 2023 je ve finále a o vítězi se rozhodne do konce května. Právě do posledního...
Na Mallorce se zřítila restaurace. Nejméně čtyři lidé zemřeli, desítky zraněných
Po pádu části budovy přímořské restaurace ve městě Palma na španělském ostrově Mallorca večer...