- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V každé zemi je nějaký problém, v Sýrii mají Islámský stát, my máme ekologické aktivisty.
Hlavni vinik zpozdeni, neni Mach s kreckem, ale RSD ze svym pristupem a neschopnosti se dohodnout s lidmi na vykupu pozemku.
Možná pár promile ještě zbývá ale valnâ většina byla jí vykoupena před více než deseti lety. To se týká i rodinných domů ve Fryštáku které stojí v cestě mostu přes údolí. Pokud majitelé měli chuť stavět, tak již bydlí v novém a dálnice v nedohlednu.
Je to asi o ban, ale tohle nejsou ekologové. To je banda zmetků, která žije tím, že brzdí normální rozvoj dopravní sítě. Naprostá většina dálnic naopak krajině odlehčí a pomůže i přírodě. Dálkovou a nákladní dopravu stáhne z menších silnic a zmenší možné ekologické havárie.
Hloupá to společnost, která se nedokáže zákoným spůsobem bránit vůči soustavným útokům ekoteroristů!
Oni zákony netvoří, jen zneužívají a mají s toho prdel!
Už tak je, ale odnesli to i lidi, kteří chtějí hájit svoje zájmy třeba v případě stavby fabriky hned vedle jejich rodinného domu.
Spolky dostaly státní příspěvek
Nefunkcni justice je prapricina mizerie CR, po celych 30 let
Toto asi nesouvisí s justicí, ale s právním režimem, který v ČR vyžaduje stavba dálnice.
Justice jen řeší případné spory, které okolo toho režimu mohou mezi různými stranami vzejít.
Tady trpí půlka Zlína, ale hlavně že se neomezí chráněný čmelák a žába. Proč člověk není chráněným druhem? Proč zdraví lidí není nadřazené křečkovi, čmelákovi a žábě?
Kdybych byl rejpal, řeknu, že někdy radši žábu, než hlupáka. :)
než se získá stavební povolení a vypořádají všechny rozklady a odvolání u soudů, uplynou tak minimálně 2-3 roky, pak se budou ještě soudit stavební firmy kvůli výsledkům výběrového řízení, achjo...
Zakon o liniovych stavbach, zakon o liniovych stavbach.... ach jo... kde je? Proc ministri a zakonodarci se tak "boji" prosadit neco takoveho? Ano byl by to zasah do moznosti rady lidi se tisicekrat odvolavat na to stejne, zalovat kazdy obchvat, silnicku kvuli vyhledu ze sve zahradky... spolky by se "pripustili" jen 1x se vyjadrit v ramci EIA a pak uz nikdy vice, ale pokud chceme jako zeme ve stredni evrope fungovat, musime mit funkcni infrastrukturu. Uz ted bylo spousta povyku kvuli novele, ktera umozni predbeznou drzbu... tedy misto cekani roky na vyvlastneni (neznamy vlastnik/spekulant) a urovnani dedictvi u par poslednich pozemku z x-desitek/stovek vykoupenych se SP vyda hned a soudne se to dorovna behem stavby... bezna praxe v rakousku/nemecku i na Slovensku, ale tady povyk jaky to je sileny zasah do soukromi a kradez majetku...
jako pláčete hezky... ale jak moc se vás stavba nějaké silnice, dálnice, železnice týká?