- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane redaktore, vláda vyhlásila nouzový stav, nikoliv stav nouze, to je něco jiného.
To už by to mohli jedním vrzem dotáhnút za Hodonín.
Mosty a pozemní komunikace by měly budovat tak, aby vydržet 50 let bez zásadních oprav. Jak to ten Vůdce dělal? Že to jde dokázal jeden dálniční most který loni odolával nejmodernější technice.. Po ostatních se jenom zaprášilo. Nejhorší je, když ze železobetonu, který měl vydržet 1000 ket /navždy/ začne vylézat armatura jako na chladící věži atomky, Labské boudě nebo pražských mostech.
Nepochopím, jak může pohled na betonový povrch dálnice evokovat popraskaný perník.
Pokud povrch silnice vydrží závratných 10 let, je někde chyba.
Naprosto normální - životnost asfaltobetonových povrchů (prostě živičný povrch) je 10, max 15 let v našich klimatických podmínkách. Životnost cementobetonových povrchů je max 30 let. Naprostý standard všude v Evropě a okolí.
I kdybychom měli více dálnic, stejně by to bylo prd platné, bo by jsme je nestíhali opraovat a furt by byly zavřené...
Kvalit těchto staveb je žalostná.....
To už je snad druhá oprava za dobu co je dálnice otevřená. Na to, jaký je tu provoz, nic moc kvalita.
Tak dělají ji soukromé firmy. A jejich cílem není kvalitní stavba, na kterou se nebude muset roky sáhnout, ale zisk.