- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Obeciny teď čeká obnova
---
Já čekal, co za velkou obnovu to bude a ono se přidá pár parkovacích míst a některé stromy pokácí a zasadí nové.
První vícepodlažní bytové domy ve Zlíně? Vy jste samá legrace.
Pokud pominu stavby předválečné-nebaťovské, tak bych znal minimálně "elektrické domy" od arch. Lorence z r. 1940.
Bylo by úžasné, kdyby se sklad kontejnerů /kvůli nočním průjezdům/ podařilo vypakovat někde k dálnici a elektrifikované železnici. Elektrifikaci trati Otrokovice - Vizovice ministerští úředníci v Dopravním fóru zařadili po rekonstrukci celé elektrifikované trakce ČR. Neboli za 20 nebo 30 let, jestli vůbec.
Dalším malérem je státní silnice 1. třídy 1/49, která nemá v centru krajského a univerzitního města co pohledávat.
Soustřeďte se prosím na úkol D1.2 "Strategie města Zlína do roku2030": Dopravu města řešte budováním nové obslužné komunikace mimo město na NÁKLADY ŘSD. Jinými slovy: Objednejte Přeložku 1/49 od Lípy po Kvítkovice, přestože nemáte odborníky na liniové stavby ani finanční prostředky. Lípa-Otrokovice /T. Bati ..../se postupně stává přivaděčem pro D55, Otrokovice a pro celou Jižní Moravu. Tamtéž po dálnicích to bude vždy 44 km místo 14 přes Zlín.
Ha, to zastupitelstvo Želechovic a Lípy nikdy neschválí. Jsou to pro ně velké peníze a byl to i důvod osamostatnění.
Bydlel jsem v 2 bloku cca 25 let. Rád na to vzpomínám. Dle mého to chce dořešit parkování a hlavně obnovit zeleň pokud je přerostlá.
Z dovolením jste pozapomněl na nutnost vypakování 8% tranzitu a 62% cílové a zdrojové dopravy, která zbytečně projíždí částmi města. Obeciny svírá provoz prakticky dvou výpadovek.
Paní Fuksová, ta školka v 1. Bloku už tam není cca 10let. Přestěhovali ji do speciální školy na Letnou.