Diskuze

Před jedenácti lety nádraží opravili, teď chtějí část zbourat. Lidé se bouří

Záměr zdemolovat část budovy vlakového nádraží z 19. století v Holešově na Kroměřížsku kritizují radnice i místní. Podle železničářů je objekt předimenzovaný a náročný na údržbu. Radnice naopak upozorňuje, že město přijde o historickou dominantu a nabízí, že nevyužité prostory pronajme. Místní proti bourání sepsali petici.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Být na hlavu padlý je zjevně nutná podmínka k tomu být železničářem.

0 0
možnosti
Foto

J95i34ř76í 53E80r45b40e14n

6. 5. 2021 10:43

To, že se ta státní organizace jmenuje Správa železnic, ještě neznamená, že ti její úředníci jsou opravdu železničáři.

1 0
možnosti

Jde spíše o to že daný úředník asi k tomu pronájmu nemá náležitou motivaci ,na rozdíl od zakázky na ubourání/zbourání a hledají trapné výmluvy, nevidět tu reportáž místní televize tak tomu nevěřím že z někoho můžou padat takové žvásty a tváří se při tom jako odborník pan náměstek ředitele pro techniku ,to je asi dobrý job.

Do očí bijící je třeba snad 10 let prázdný prostor po automatu/restauraci v Hradci Králové hl.n kde bylo vždycky nabito a čekalo se až se uvolní stůl.Museli mít veliký obrat ale neustále se zvyšující nájem je i přes to odradil. Může za to někdo? Kolik mohli mít za pronájem za ty roky,to ale nikoho Hlavně že odpovědní sídlí ve stejné budově.

Ty demolice většinou se prý řeší obesláním firem která to dělají vždycky,jen 1 vyhraje Petr a po 2 Pavel (nejlevnější z nejdražších)a ve finále to udělá parta Ukrajinců nebo Maďarů.

Na víc nemají zájem ani prodávat nevyužité nemovitosti protože pak ten zisk jde do státního a ne do jejich rozpočtu.

2 0
možnosti
Foto

Abychom ušetřili za temperování nesmyslně nevyužívané budovy desetitisíce, tak za 384 milionů postavíme budovu novou. Tedy abych nebyl nespravedlivý, tak k ní ještě jeden 50cm vyvýšený perón....

0 0
možnosti

Aby mohli udělat bezbariérové nástupiště, misí zbourat horní patro budovy? Tipuji že má nějaký kamarád demoliční a stavební firmu.

0 0
možnosti
Foto

No někde ten materiál na zvýšení perónu musejí vzít. ;-D

0 0
možnosti

Co tenhle kocourkov ještě vymyslí. Prostě je tady dům a nesmí se pronajmout. Tak se ubourá.

Já bych zboural Hrad v Praze. Rezident je v Lánech, tak je to také naddimenzované.

4 0
možnosti
Foto

Tak on to není obyčejný dům. Je to jednoúčelově postavená budova u tělesa dráhy.

0 2
možnosti

To je pravé kouzlo dotací. Nejdříve peníze na renovaci, pak další na zbourání. A zakázky jsou stále, HDP to opticky zvyšuje.

7 0
možnosti

D13a13v49i97d 95S67r90b

5. 5. 2021 14:24

a za pět let tam to zbourané patro znovu postavíme, protože bude další dotace

1 0
možnosti

V41í74t 59N21ě61m52e73c

5. 5. 2021 14:12

Využít stávající budovu železniční stanice mj. jako zázemí pro řidiče autobusů mně přijde jako velmi rozumný nápad. Zvláště, když autobusáci mají aktuálně toto zázemí v železné buňce v blízkosti tohoto objektu, což nepůsobí u nově zrekonstruovaného autobusového nádraží úplně důstojným dojmem. Proč správa železnic toto odmítá, mně není z jejího obecného vyjádření úplně jasné.

3 0
možnosti
Foto

A co když je problémem, kdo bude takovou, jistě na energie drahou, budovu finacovat?

0 4
možnosti

J95i11ř67í 11P59i72p12k95a

5. 5. 2021 14:10

No jo no, nezapadá to do unifikovaných unylých nádraží, kdy člověk kromě nápisu neví, kde vystupuje...

1 0
možnosti
Foto

A co chcete na nádraží jiného dělat, než nastoupit či vystoupit? Uspořádat si tam svatební hostinu, jak svého času nabízela zaplivaná nádrážka ve Veselí nad Lužnicí?

0 4
možnosti

K50a13r95e54l 62K89á68š

5. 5. 2021 14:05

Klasická cesta státních podniků. Něco draze opravit a následně zbourat pro nepotřebnost.

5 0
možnosti
Foto

J76i89ř47í 19E69r21b77e58n

6. 5. 2021 10:40

Pozor. Správa železnic je státní organizací (= správcem státního majetku, tedy úřadem jednajícím na přímý příkaz zřizovatele), nikoliv státním podnikem (= podnikatelským subjektem, řídícím se obecnými zákony). To je dost podstatný rozdíl v účelu a tedy i v činnosti.

0 0
možnosti