- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Být na hlavu padlý je zjevně nutná podmínka k tomu být železničářem.
To, že se ta státní organizace jmenuje Správa železnic, ještě neznamená, že ti její úředníci jsou opravdu železničáři.
Odkaz na reportáž stojí to za to
Jde spíše o to že daný úředník asi k tomu pronájmu nemá náležitou motivaci ,na rozdíl od zakázky na ubourání/zbourání a hledají trapné výmluvy, nevidět tu reportáž místní televize tak tomu nevěřím že z někoho můžou padat takové žvásty a tváří se při tom jako odborník pan náměstek ředitele pro techniku ,to je asi dobrý job.
Do očí bijící je třeba snad 10 let prázdný prostor po automatu/restauraci v Hradci Králové hl.n kde bylo vždycky nabito a čekalo se až se uvolní stůl.Museli mít veliký obrat ale neustále se zvyšující nájem je i přes to odradil. Může za to někdo? Kolik mohli mít za pronájem za ty roky,to ale nikoho Hlavně že odpovědní sídlí ve stejné budově.
Ty demolice většinou se prý řeší obesláním firem která to dělají vždycky,jen 1 vyhraje Petr a po 2 Pavel (nejlevnější z nejdražších)a ve finále to udělá parta Ukrajinců nebo Maďarů.
Na víc nemají zájem ani prodávat nevyužité nemovitosti protože pak ten zisk jde do státního a ne do jejich rozpočtu.
Abychom ušetřili za temperování nesmyslně nevyužívané budovy desetitisíce, tak za 384 milionů postavíme budovu novou. Tedy abych nebyl nespravedlivý, tak k ní ještě jeden 50cm vyvýšený perón....
Aby mohli udělat bezbariérové nástupiště, misí zbourat horní patro budovy? Tipuji že má nějaký kamarád demoliční a stavební firmu.
No někde ten materiál na zvýšení perónu musejí vzít.
Co tenhle kocourkov ještě vymyslí. Prostě je tady dům a nesmí se pronajmout. Tak se ubourá.
Já bych zboural Hrad v Praze. Rezident je v Lánech, tak je to také naddimenzované.
Tak on to není obyčejný dům. Je to jednoúčelově postavená budova u tělesa dráhy.
To je pravé kouzlo dotací. Nejdříve peníze na renovaci, pak další na zbourání. A zakázky jsou stále, HDP to opticky zvyšuje.
a za pět let tam to zbourané patro znovu postavíme, protože bude další dotace
Využít stávající budovu železniční stanice mj. jako zázemí pro řidiče autobusů mně přijde jako velmi rozumný nápad. Zvláště, když autobusáci mají aktuálně toto zázemí v železné buňce v blízkosti tohoto objektu, což nepůsobí u nově zrekonstruovaného autobusového nádraží úplně důstojným dojmem. Proč správa železnic toto odmítá, mně není z jejího obecného vyjádření úplně jasné.
A co když je problémem, kdo bude takovou, jistě na energie drahou, budovu finacovat?
No jo no, nezapadá to do unifikovaných unylých nádraží, kdy člověk kromě nápisu neví, kde vystupuje...
A co chcete na nádraží jiného dělat, než nastoupit či vystoupit? Uspořádat si tam svatební hostinu, jak svého času nabízela zaplivaná nádrážka ve Veselí nad Lužnicí?
Klasická cesta státních podniků. Něco draze opravit a následně zbourat pro nepotřebnost.
Pozor. Správa železnic je státní organizací (= správcem státního majetku, tedy úřadem jednajícím na přímý příkaz zřizovatele), nikoliv státním podnikem (= podnikatelským subjektem, řídícím se obecnými zákony). To je dost podstatný rozdíl v účelu a tedy i v činnosti.