- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak nevím proč to zakončili u lávky na žlutavské straně, stejně tudy jezdí auta a nemyslím si že by tu někdy byla sjízdná stopa, když už tak ze žlutav nebo z halenkovic, radši by bylo lepší, kdyby vytvořili a upravovali stopu na cyklostezce do napajedel kolem moravy, hodně se my nezdá že by lesy čr zlín financovaly údržbu stopy a měli nakoupený skůtr, cedulky za milion a půl to je pěkná drahota, já bych jim to udělat za milion a ještě by mě zbyl pěkný vývar, 4 altány a 100000, řekněme 50 informačních tabulí a 5000, a značení se vejde do pár korun, protože to dělají dobrovolně členové kčt, stačí jim dát materiál to bych odhadoval na takových 500 cedulek 50000kč, takže náklady cca do 800000kč a zbytek je vývar
hmmmm. jestli to nebude tím, že břeh Moravy je tak o cca 200 výškových metrů níž než hřeben Chřibů, což je pro případné sněhové podmínky zcela zásadní rozdíl, že
a nebudou tam upravovat stopu, tak je to jen drahá bublina .... ti, kteří si to roky prošlapávají sami, to znají i bez značek ... a kdo jiný by tam v tom případě jezdil ..
Nejsem žádný agent KČT, ale mrzí mě, že v posledních letech se roztrhl pytel s organizacemi, spolky i svazky obcí, které si značí svoje cyklotrasy a běžkařské trasy, každá ovšem jinak a bez koordinace s ostatními. Přece by nemusel být takový problém zkoordinovat aktivity s Klubem českých turistů, jehož turistické značení je za dlouhá desetiletí osvědčené a značení pro běžkaře a cykloturisty (teď myslím spíš terénní trasy, pro které se hodí pásové značení) na tuto tradici dobře navazuje. Takové jednotné značení se lépe hledá na mapách i v terénu, dají se na něj dobře napojit další trasy a přijde mi rozhodně smysluplnější, než nekoordinovaná aktivita.
Nicméně samozřejmě - samotná zpráva o nové běžkařské trase je určitě pozitivní (jen aby byl ten sníh) :-)