- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před dvěma lety s nápadem na NewTRABI vtipkovali tady:
http://www.vysemnesmite.cz/content.php?id=14" target="_blank" rel="nofollow">http://www.vysemnesmite.cz/content.php?id=14
a teď s tím vtipkují němci? Takovou krabici s maličkými okny snad nemůžou myslet vážně.
Hans Ledwinka opravdu s Porschem konstruoval Brouka, jako předchůdce by se dala vidět Tatra V570 z roku 1933, Ledwinka se dokonce po válce s koncernem Volkswagen dlouho soudil a skončilo to tuším mimosoudním vyrovnáním. Syn Hanse Ledwinky, Dr.Erich Ledwinka působil v rakouské automobilce a zbrojovce Steryr.
Házet do jednoho pytle všechny návraty legend s jejich takřka identickým hodnocením je nesmyslné. Model VW byl jednoznačně předražený a na tom skončil. Mini se skvěle prodává, i když jezdit s ním mimo dokonale rovné silnice je, přes skvělý podvozek, utrpení. Fiat není nijak zvlášť drahý a proto má skvělý prodejní nástup a řadu zájemců si najde i u nás. Velikostí může konkurovat i Mini a přitom je o polovinu levnější (ale je to Fiat, ne BMW). A Citroen se pokusil linie "kachny" promítnout i do C3, ta se teď prodává s tak obrovskými slevami, že o zásadním prodejním úspěchu lze asi těžko hovořit. Ale některé ženy ji mají rády. Zkrátka, každý model je zcela odlišný charakterem, cílovou skupinou, technikou i cenou. Některé se mohou i dnes prodávat relativně "masově" - např. nový Fiat 500.