Diskuze

Víme, jak stavět byty, ale nebude se to líbit všem, míní lídr Pirátů

MF DNES přináší předvolební rozhovor s jedničkou Pirátů Jiřím Robenkem, marketingovým manažerem v oblasti IT a šéfem skautského krizového centra. Piráti před čtyřmi lety získali ve Zlíně šest procent hlasů, tři zastupitele a mají jednoho radního.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Řešení je jednoduché! Piráty NEVOLIT. A pokud za ně bude kandidovat Maňásek, tak 2x NEVOLIT!!!!!!

1 1
možnosti
TN

Pokud chce stavět prefabrikované paneláky za 50 - 60 % ceny současné výstavby, tak je úplně mimo realitu a je to zase jen nějaká malá domů nějakým kamarádům, co budou výstavbu resp. dodávky prefabrikátů zajišťovat.

Za 50 - 60 % současných cen se normálně nákladově staví, nebýt uměle vyhnaných cen materiálů nahoru, tak náklady na běžnou výstavbu jsou pod 50 % současných cen... Takže nějaké prefabrikáty by musely být někde kolem 20 000 za metr aby to mělo vůbec nějaký smysl, že se ušetří při mnohem horších parametrech...

0 1
možnosti
MP

Chceme zdražovat tam, kde je služba nadstandard, třeba v městských lázních

---

Až tam lidi nebudou chodit, tak Vám to dojde.

0 1
možnosti
Foto

J32a53n 46Š82i19k

12. 9. 2022 7:34

Zlín díky vedením kraje i města za posledních několik dekád zaostal prakticky ve všem. Ujíždí mu vlak a zrychluje čím dál větším tempem. Nízké mzdy, odchod mladých z regionu, chátrající budovy a prostory (soud, náměstí, kino, atd.), neschopnost se dohodnout (podchod, trh), zhoršující se dostupnost zdravotní péče v některých specifických oborech, skoro nulová výstavba bytů, upadající sport a katastrofální doprava. Nebýt šikovných podnikatelů, už dávno bychom patřili k nejvíce zaostalým městům v republice. Jediná šance je komplet nové šikovné vedení se zkušenostmi, doplněné o dravé mládí. Bohužel ta náprava by trvala nejméně deset let, než budou vidět nějaké výsledky a budou podmíněny každodenní trpělivou prací. Bohužel se obávám, že žádné takové vedení se nenajde a ze Zlína se stane za dvacet let skansen typu dřevěného městečka v Rožnově pod Radhoštěm. Opravdu se už nedá slzet nad Baťou, zemřel před několika desítkami let a nevrátí se. Přečtěte si však jeho myšlenky, potom zjistíte, že ony by tady nechtěl udržovat nějaké památkové zóny, jejichž úzkoprsé dodržování vede také k tomu, že město zaostává. Ony by posouval město vpřed!!! Držím palce všem, kteří chtějí něco dokázat, ve zlínském závistivém údolí, které si nepřeje změny, to bude těžký úkol pro každého. Hezký den

7 0
možnosti
AZ

No tak jistě. Městský tunel je jenom oddalování řešení dopravy města Zlína! Co tak se věnovat všude jinde ověřenému způsobu vyřešením vnější dopravní obsluhy města obchvatem?

Zvláště, když nabízí:

Zlepšení kvality ovzduší, pokles intenzity dopravy města, obojí až o 70%. Zrušení zjednosměrnění města. Velmi ceněnou vlastností obchvatu je luxus, díky kterému se doprava dostane do středu svého zájmového území bez jediného semaforu a zbytečného projíždění městem. Odpadne blokování záchranné služby a hasičů v době špiček dopravy a při dopravních nehodách. Původní 1/49 od Lípy po Kvítkovice přestane tvořit přivaděč k D55, Otrokovicím a na celou Jižní Moravu. Současný Zlín je chráněný tranzitními komunikacemi Valašské provenience. Realizace přeložky 1/49 ze středu města zcela vykryje nebezpečí zdesateronásobení současného zlínského tranzitu vzniklého stažením dopravy na budoucí D49 z poloviny Moravy. Budování přeložky 1/49 se vůbec, nebo velmi málo dotkne života ve městě. Ekonomii přeložky 1/49 podpoří krátký průjezdní čas a třetinová spotřeba paliva - oproti průjezdu městem eventuálně průjezdem o 30 km delším po dálnicích D49 a D55 přes Hulín. Zlín překopíruje do údolí sevřený Vsetín, který před 70 lety začal plánovat přeložku 1/57. Triviální jednoduchost z reálností vzhledem k přednostnímu financování - od studie po kolaudaci státních priorit - kapacitních obchvatu měst a obcí. Nelze přehlédnout skutečnost, že se krajskému úřadu podařilo D49 zařadit do sítě mezinárodních dálnic TEN-T, takže tato dálnice Paříž -Kyjev nebude jednou fantasmagorií, ale skutečností se všemi důsledky, které je nutno pečlivě domýšlet. Tvář našich měst ve 3. tisíciletí vždy hyzdí dopravní stavby. V případě Zlína to bude nejspíš pouze krátký a elegantní viadukt.

2 2
možnosti
VM

ono to o téhle partaji platí tak nějak všeobecně. oni vědí jak dělat cokoliv ale nelíbí se to všem. tedy přesně řečeno nikomu kromě Pirátů

1 0
možnosti
JP

Přijímat zodpovědnost za vše jen proto, že jsme členy koalice, mi nepřijde férové.

Zdroj: https://www.idnes.cz/volby/zlin/volby-predvolebni-rozhovor-jiri-robenek-pirati-zlin.A220909_152646_zlin-volby_ppr

Odpovědnost za vše, to ne, ale za případné úspěchy, o které se zasloužil někdo jiný, to jo, vždyť je to úspěch celé koalice. Pokrytci.

0 0
možnosti
JM

"Nemám vůbec problém s tím když Evropa bude za deset let muslimská."

Váš Ivan Bartoš

0 2
možnosti
Foto

Jirka je pro město jako je Zlín určitě dobrá volba. Víte, před tím než v Praze začala působit současná koalice, tak se všichni Pirátů báli. Dnes mají volební potenciál 28% a to rozhodně nebude tím, že by se ve vedení města jen flákali. To, co způsobili lidem v Praze, jak tady v diskuzi popisuje tak konkrétně a bez známky jedovatosti, nějaký pražák ze Zlína, je bohužel tak leda ANOžert. Praha je s Piráty dost spokojená a toho se hlavně hnutí ANO bojí nejvíce. Tak se nebojte i vy ve Zlíně projevit svůj názor :-)[>-]V.

3 11
možnosti
LK

Praha je s Piráty dost spokojená ? Nevím co jedete, ale chci to taky.

3 1
možnosti
MD

Když chtěl Čunek stavět unimobuňky, tak jste se mohli zvencnout a teď prý prefabrikované byty :DD A ještě byste ty lepší byty mohli zabavovat majitelům a pronajímat je, jako se to děje v Berlíně. Tahle vláda, v které jsou i piráti, slíbila 44 tisíc nových bytů ročně a nestaví vůbec nic. Nové byty musí mít naopak řadu věcí navíc, například veškeré stoupačky a měřáky na přístupné chodbě, aby šlo neplatiče ihned odpojit a rozvod vody a případně i plynu přepojit mimo jeho vnitřní přípojku vedoucí do bytu. Nové byty musejí být odhlučněné na více než 53 decibel dle normy. Každý druhý nezaměstnaný si hraje na playstationu a má zapnuté repráky, v činžácích už pomalu nejde bydlet. Nové byty musejí mít dvě (pokud budou do 50m2), nebo lépe tři vlastní parkovací místa u domu a k nim jednu přípojku na budoucí elektromobil, dokud neopustíme tu německou utopii. U nových ubytoven by měla být výtopna na štěpku, aby se dalo topit pevnými palivy. atd.atd.

9 5
možnosti
JP

Omlouvám se za mínus. souhlasím plně s Vaším názorem. Třeba tento názor

...Ale chceme tlačit ceny dolů, i na úkor toho, že to nebude splňovat standardy běžného nového bydlení...svědčí o tom, že o stavebnictví a vůbec povolování staveb ví asi to, že to existuje.

2 1
možnosti