Diskuze
ANALÝZA: Létání už nebude jako dřív, vítězí low cost a malá letiště
Děkujeme za pochopení.
J67i79ř98í 39B63e88r16g75e88r
Pořád velký špatný. Až BUDE titulek "Létání už NEBUDE" tak BUDE velký dobrý.
K96a63r41l 12R57i75e89g65e60l
Klimatizace velkokapacitního letounu i menšího jde technicky nenáročně vybavit germicidními zářiči - spolehlivě likvidujícími všechny mikroorganismy včetně virů s 99,9% spolehlivostí. Každý cestující má možnost použití "ventilační sprchy" třeba i teplotně či ionizačně upraveného vzduchu přímo až k nosu, jistě by nebyl problém dovyvinout na tento systém přímo napojené jednorázové obličejové masky/respirátory.
J43i39ř62í 35B48e50r93g86e62r
Spolehlivější by bylo prostě nelétat, co říkáte?
T43o68m25á92š 55D55v49o51ř82á72k
Pěkné. Já myslel že už tu pracuji jenom pisálkové a rád jsem se mýlil. Děkuji
I68v87o 46J32a18n77á74č76e63k
Kam se nám jenom ztratil segment ULCC? Na začátku je a pak už není. Jinak podle definice by Lufthansa měla patřit do ULCC.
J94a48k34u50b 46M13i24k48u21l87a36c62e93k
No do ULCC bych ji nedaval, ale myslim ze k TAPu sedne tak akorat
D29u50š24a77n 82S30r61b55e91c39k26ý
Malá letiště.....tak to už se v Českých Budějovicích určitě moc těší. Ještě tu dálnici do Prahy.....
M70a74r27e33k 89A50b37s30i53k
A bude hůř, lépe... ono jde o to, že na jeden zátah do Austrálie z Amstru (Prahu jako provinční letiště vynechávám) je nesmysl. Raději poletím na třikrát, čtyřikrát, protože letět na druhý konec světa jako turista budu jednou, dvakrát za život. Takže třeba na měsíc, dva...
A tam mi klidně zabitý den na letišti nevadí.
A stejně se budu chovat i na kratší vzdálenost.
Příklad, Praha - Kanáry klidně přes Madrid. A v Madridu si jeden den přespím a užiji si noční život.
J30a15k12u47b 68M33i94k79u60l83a38c91e68k
S prestupem problem nemam a nekdy ho preferuji. Ale uprimne jestli si mam vybrat 3-4 prestupy nebo primej, tak to radsi ten primej. Nic se nema prehanet
J71i56ř22í 57K25a57r73b86a78n
Levné letenky nejsou udržitelné, je to cesta do pekel.
A57d17a85m 52H72r93n64č45i22ř65í94k
Když pomineme všechny dotace Ryanu, tak ta firma i tak vydělá přes 2 mld euro ročně.
Ona je to sice levná letenka, ale příručák za 12€, místo za dalších 10€, kdo potřebuje odbavené tak 25€... a najednou se stane že třeba konkrétně Ryan má polovinu tržeb z položek mimo letenku. Takže ono to udržitelné je, otázka je jak platí personál - a vzhledem k tomu že u Ryanu rádi zaměstnávají posádky přes polský švarcák tak to nějaká hitparáda nebude
P64a81v23e48l 75N18o58v35o80t93n17ý
Díky za článek, se spoustou detailů, které nevypadaji na první pohled jako vycucané z prstu, ale že si autor dal práci, a provedl důkladnou přípravu. Také plné jméno pod pod článkem indikuje, že se autor za svou práci nestydí, a ani není důvod, samozřejmě. Takhle by novinařina měla vypadat.
M10i34l12o13š 69T20r42p34i79š56o66v51s56k93ý
Nemyslím že zvítězí na trhu dobytčáky. Chudý lid už na cestování opravdu mít nebude.
L25u59d11ě25k 25C71h72r95á13s89t42e73k
Ale bude, těch pár stovek na letenku dohromady vždycky dají :-) A tito levnocestovatelé nejsou zvyklí na nějaký komfort, jde jim o to, dostat se levně a včasně z bodu A do bodu B a kafe zdarma nebo za 3€ je pro ně irelevantní, protože ho nikdy nedostávali ani v autobusech nebo vlacích. Zkrachují právě ty společnosti, které pořád spoléhají na bohatou klientelu, protože těch bude čím dál méně. I spousta korporací už kupuje letenky svým zástupcům do low-cowt aerolinek, kdyby kvůli ničemu jinému, tak třeba proto, že ten LC tam letí a klasika ne :-) Ta movitější klientela většinu klasických aerolinek neuživí, protože prostě nenaplní letadla. Maximálně z toho vypadne produkt jakési prémiové třídy s pár sedadly v jinak plně low-cost letadle. A upřímně, i když nemám problém s penězi a byl jsem zvyklý, že letenka po Evropě stála v nejnižším tarifu běžně i 10 tisíc, tak teď si raději koupím letenku za 1000 nebo 2000 a ty ušetřené peníze raději investuji do kvalitnějšího hotelu. Protože těch 2x 2 hodiny cesty letadlem vydržím klidně sedět na ohoblovaném prkně, ale v hotelu kde trávím podstatně víc času, si za pohodlí rád připlatím. Čím dál víc lidí chápe, že létání už není nic exkluzivního pro pár bohatých, ale je to rovnocenný druh běžné dopravy vedle vlaku a autobusu a smyslem je, dostat se z bodu A do bodu B, ne se najíst a napít. Na to si potom v destinaci zajdou do slušné restaurace :-)
P15e83t50r 16T61y50č69k33a
Jakože že létání nebude jen pro bohaté? A já říkám, díky bohu za Ryanair. Díky němu může člověk pohodlně cestovat po Evropě, aniž by ho to zruinovalo.
L53u13d86ě85k 48C96h40r65á53s25t92e98k
Asi tak. A za ušetřené peníze si člověk víc užije v destinaci.
Zázrak! NASA po pěti měsících obdržela od sondy Voyager smysluplnou zprávu
Když se v únoru letošního roku stále nedařilo navázat smysluplnou komunikaci s jedním z...
Herečce Slávce Budínové by bylo 100 let. Zemřela opuštěná, bez zájmu veřejnosti
Před 100 lety, 21. dubna 1924, se v Ostravě narodila známá česká herečka Slávka Budínová.
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Unikátní exkurze. Nahlédněte do francouzské jaderné ponorky před vyplutím
Není obvyklé, aby reportéři mohli nahlédnout do jaderné ponorky v aktivní službě. Agentura AP nyní...
Proč umělá inteligence lže a proč kvůli ní zhloupneme. Počítačový expert vypráví
Premium Zatímco průmyslová revoluce zaváděla masivní využití strojů, které nahradily lidské svaly, nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Byla to druhá nejjasnější hvězda. V budoucnu může svítit jako druhý Měsíc
Velmi neobvyklá hvězda éta Carinae v devatenáctém století náhle zjasnila a stala se druhou...
Pomník Jana Žižky na Vítkově vznikal skoro 30 let
27. dubna 1924 zahájil Spolek pro zbudování pomníku Jana Žižky na Žižkově veřejnou sbírku na jeho...
Přistávat s vrtulníkem je jako balancovat na míči a zůstat při tom něžný
Mysli na to, že při záchraně druhých nesmíš sebe ani nikoho jiného ohrozit. Tak zněla jedna z...
Učili jsme se od alpských záchranářů, líčí pilot počátky letecké záchranky
Exkluzivně Za kniplem vrtulníku strávil přes 9 250 hodin. Stál u zrodu letecké záchranné služby, létal s...
Sphere jako osmý div světa? Zábavní komplex ve Vegas je technologický zážitek
Uvidíte v ní famózní obraz s nejvyšším rozlišením na světě, do uší zahraje sto šedesát tisíc...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!