- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Úplně by mi stačil Global Alza media control.
Opera má blokování stránek, kde nechcete přehrát zvuk. Jednoduché a účinné. Nehledě na automatické blokování reklam apod.
Vlastně, iDNES to dělá "velmi ohleduplně". Pustí bez vědomí čtenáře video, protáčí po síti stovky megabajtů, ale zvuk má to video vypnutý. Tato funkce by to mohla také řešit. Nejde jen o zvuk. Zkusím to se záškodnickým webem iDNES. Zda se možnosti jeho pročítání náhodou nezlepší.
Tohle vyjde na iDNES, kde se neustále něco přehrává bez vědomí čtenáře. K nepochopení. Asi snaha čtenáře iDNES pořádně naprdnout.
Co spíš tepat autory takových podvodných stránek a nekalých praktik?
(Bacha na rady, jak si tady poradíme jak iDNES filtrovat, tak to do týdne její programátoři obejdou.)
A co Safari, ktere uz roky nabizi tlumeni zvuku z jednotlivych tabu? Viz https://www.laptopmag.com/articles/mute-tabs-safari
Vsak tohle umi Chrome taky, ale o tom problem neni...
Existují doplňky pro prohlížeče a mezi nimi např. "Mute tab", který vytvoří ikonku na liště, na kterou když se klikne tak se vypnou zvuky. Některé fundovanější mají volby např. vypnout aktuální stránku nebo vypnout ostatní stránky, nebo všechny ...
https://chrome.google.com/webstore/detail/mute-tab/ogbpneobokibiimcnecppphklbpcibfo
No stačí mít otevřeny jen 2 panely a je to...nikdy mě nenapadlo mít jich tam víc..
Každému co jeho jest. Já si to neumím představit, ale určitě pak nemusíte řešit některé problémy, které řeším já, kdo má průměrně na konci dne přes sto tabů.
Autoplay videa či zvuku, vyskakovací reklamy, pohybující se obrázky po obrazovce a podobné agresivní reklamní praktiky jsou důvodem, proč klesá webům příjem z reklamy,protože takové naivní markeťácké postupy zcela logicky vyvolaly masivní reakci v podobě blokátorů,pluginů etc. a naštvaní uživatelé nakonec blokují vše, i to co by jinak snesli....a reakcí webu je ještě více reklamy, ještě agresivnější praktiky a snaha blokátory obejít, uživatelé se logicky brání a jsme v začarovaném kruhu...
Autoplay má dvě řešení
1) tam, kde se automaticky přehrává reklama, je snadné
2) tam, kde se automaticky přehrává obsah (pravděpodobně kvalitou odpovídající etiketě webu), to může být obtížnější rozhodnutí, ale řešení je ještě snazší...
to jako má opravdu většina lidí na kompu zapnutý zvuk?
Pokud pracujete se zvukem, tak máte zapnutý zvuk. Nevím, jestli má zvuk zapnutý většina lidí, ale přehrávání videa na počítači je činnost, kterou pravidelně dělá polovina populace, mezi mladými je to 86 procent lidí (zdroj ČSÚ 2018).