- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vůbec se o Dakar nezajímám ale s panem Macháčkem jsem se osobně setkal ve Frýdlantě nad Ost. v hospodě u oběda kam on přijel za svým kamarádem motorkářem. Tam mi o Dakaru már minut vyprávěl. Mám rád lidi co jdou tvrdě za svým cílem.
Nevíte prosím kolik jsou náklady na ten závod . Je tam uvedená cena 1,5 mil že platí ze svého,ale kolik ještě přihoděj sponzoři ?
Startovne za zavodnika bude pres 10 tisic €, dalsi tisice za ctyrkolku. Jeden mechanik stoji pres 6000 €. K tomu poplatky za asistencni vozy (ktere si ale musi zajistit/postavit/vypujcit sam), preprava lodi do mista zavodu, pojisteni atd. Celkem by se do dfou mega vejit mohl. Ma vyhodu, ze plno veci sdili v Barth racingu s celym tymem.
Otraveny stary dedek, ktery jede Dakar jen kvuli sve sebeprezentaci. Divim se, ze kdyz ho to tak stve, tak nemeni doma v papucich v houpacim kresle. Ale zrejme i na to by nadaval, ze se spatne houpe...
ano typickej českej důchodce, po půlce čtení článku jsem to vzdal a musel si dát pivo abych zapil tu žluč.
Je to rebel!! :-) Držím mu palce pekelnýmu Dědkovi!
kdyby tam neměl Radiožurnál každý rok svého speciálního zpravodaje, ani bych nevěděl, že se nějaký Dakar furt jezdí...Kolikže roků už to není "Paříž - Dakar"? Tak 10 minimálně ne?
Rozhovor upřímný a nedělám si iluze, že podobné praktiky nejsou i v jiných závodech potažmo sportech.
Výborný rozhovor...i když mě Dakar moc nezajímá, tak jsem to přelouskal celý a nelituji.
Ať se daří
Rozhovor fakt dobrý, jen jsem furt nepochopil proč se tam furt cpe, když to má samé mínus.
No, až jsem zíral... Je fakt, že takto jsem to nevnímal. Výborný rozhovor a velmi otevřené odpovědi. Tak by to mělo být. Výborný článek.