Pravidelná umístění na medailových pozicích podle Vojtíška v narůstající konkurenci více než tří desítek tahačů nebudou snadná. Favority je podle něho třeba hledat mezi skupinou loňských úspěšných jezdců. "Největšími adepty na nejvyšší příčky
jsou zřejmě Bernau, Allgäuer, Crozier a Oliver, ale všechno bude jasnější až po prvním závodu v portugalském Estorilu. Na něm se teprve pozná, jak je kdo připraven," prohlásil František Vojtíšek.
Všem týmům přibyla na úvod sezony jedna velká starost, která podle Vojtíška může nejméně první závody výrazně ovlivnit. Nikdo totiž ani necelé tři týdny před startem seriálu ještě netuší, na jakých se bude jezdit pneumatikách. V osmi předchozích ročnících všechny tahače obouval Continental, který seriál opustil.
"Několik druhů penumatik už bylo testováno, ale stále není rozhodnuto, jak to dopadne. Dokonce je možné, že každá stáj bude používat jinou firmu," pokrčil rameny Vojtíšek. Každá stáj ročně spotřebuje 150 až 200 kusů pneumatik.
Program Evropského poháru tahačů:
10. - 11. května: Estoril (Portugalsko)
24. - 25. května: Misano (Itálie)
7. - 8. června: A1 Ring (Rak.)
21. - 22. června: Nogaro (Francie)
19. - 20. července: Nürburgring (Německo)
2. - 3. srpna: Alastaro (Finsko)
30. - 31. srpna: Most (Česko)
13. - 14. září: Zolder (Belgie)
27. - 28. září: Assen (Nizozemí)
4. - 5. října: Jarama (Španělsko)
18. - 19. října: Le Mans (Francie)