Od listopadu se Petr Masařík věnoval především fyzické kondici, běhal, posiloval v tělocvičně a nevynechal ani rehabilitaci. Na motocykl ale usedl až při zimních motokrosech. Tou dobou už jeho největší rivalové absolvovali hodiny v sedlech motorek ve Španělsku nebo v Itálii. "Zvolili jsme po dohodě s manažerem Petrem Kovářem přípravu doma. Možná, že to bude v prvních závodech znát. Čepelák a další budou určitě více rozjetí. Ale měli jsme obavy, že návrat z teplých krajin může přinést zdravotní potíže. Domácí příprava přišla také na méně peněz, což byl také argument. Manko v sedle teď denodenně doháním," uvedl Petr Masařík.
Toho čeká první mistrovský závod 20. dubna v Pacově, kde se pojede na hlinitopísčitém povrchu. "Pokud bude hodně mokro, tak to bude výhoda. Jezdci, kteří startovali v podniku mistrovství světa jsou sice více rozjetí, ale v hlubokém blátě by se rozdíl v ujetých kilometrech smazal. Pokud bude sucho, tak to budu mít těžké," uvažoval Masařík.
Loňskou dvoudobou dvěstěpadesátku letos vyměnil za čtyřtakt Honda. Na vlastnosti nového motocyklu se ale stále jen zvyká. "Ještě chvíli to potrvá, ale sezona je dlouhá. Určitě dostanu motorku do rukou po prvních pár závodech," řekl loňský motokrosový mistr republiky.
Orion tým letos neobsadí jen motokrosová klání. Jeho jezdci pojedou také podniky silničních závodů motocyklů, supermoto a kartingové závody. Na silnici představí Michal Březina nový stroj FGR 125, který je celý tuzemské výroby.