- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
novej design je hroznej.... tomu budou přezdívat ošklivé káčátko
...maldsiho Lopraise sice nemusim,ale smrt mu rozhodne nepreji...
To, že ji ty nesleduješ ještě neznamená, že ji nesleduje nikdo:)
vážení, jistě mě zase poženete...ale nemohu mlčet. Ptám se, jakou má tato rally myšlenku? je to zrovna pro takovou tatru ještě vubec reklama? když ted mnohokrat vubec nedojela? nebo to řídí ti nepraví? lze se srovnávat v takovém "sportu" (pardon za ty uvozovky, motosport neni zadny sport, to je zabava) kde ma sanci na uspech jen ten kdo do toho nasype pořadny love?.....a vysledek, záběry kamionu v oblacích prachu braný z helikoptery, vysílaný okolo 22hod....ne, furt me to hlava nebere (hlasky ze jsem i.d.i.o.t neberu jako argument) hoj
Sport: z latiny "disportare" = bavit se, rozptýlit. Jeho atributy jsou zejména: předem stanovená pravidla, zaměřenost na maximální výkon, soutěž. Není jediný důvod vylučovat motorsport ze sportu jen proto, že to je "zábava". Vždyť sport samotný v moderní podobě jako zábava vznikl. Motorsport přidává navíc souznění řidiče a stroje, chcete-li člověka a techniky. Ale pokud pisatel myslí "zábava" ve smyslu, že se řidič jen veze a fyzická námaha tam není žádná, pak se asi trošku spletl (doporučuji půjčovnu motokár a odjet si naplno 10 minut). Vývojem je dáno, že dnes existuje několik úrovní sportu (výkonnostní, vrcholový...). A to, že se ze sportu stal byznys, ve kterém se točí peníze, lze kritizovat se stejným "úspěchem" jako skladatele, jenž dostal zaplaceno za song, který složil.
Ještě jedna poznámka: ano, na světě se děje spousta věcí, které jsou zbytné až zbytečné, resp. člověk se bez nich obejde. Ale bavil by nás ten svět? Budeme se kritizovat za každý sex, který nevede k plození?
Pánové docela by mne zajímalo jestli ti co si tu stěžují na to že vylítli ze zatáčky by něco takového dokázali řídit jen na obyčejné okresce ve stylu brzda-plyn. Uvědomte si kolik to auto váží. Tipuju že by většina z nás neujela ani kilometr. A v podmínkách které tam měli bychom asi měli co dělat i s osobákem kterej je řádově lehčí. Já přeji celému týmu mnoho úspěchů a více štěstí do dalších ročníků.
Pokud tohle nakonec vyjede, tak to bude první tatrovka na Dakaru, která se mi nebude líbit. A to tatrám na Dakaru fandím od 6ti let, už to vlastně bude skoro čtvrt století. To je děs jak ten čas hrozně letí...
Neni dobre ze se to zvrklo na rodinej podnik rada ridice je dobra ale rozhodovat maji
profikonstrukteri. Je velka naivnost verit ze rodinka zdola Kamaz atd. skoda.