Kopecký byl v čele rallye od první rychlostní zkoušky, až v desátém testu si připsal první a nakonec i jediný dílčí nezdar. Kvůli defektu přední pneumatiky totiž ztratil 21 sekund. Jeho cestu za vítězstvím to ale nezkomplikovalo, následně získal náskok zpět a ještě se mu podařilo jej zvýraznit.
"Byl to pro nás dobrý závod od začátku do konce, takže jsme hodně spokojeni," řekl ČTK Kopecký, který se v Krumlově představil poprvé od roku 2005. "Stále platí, že je to specifická a hodně rychlá soutěž. Má to ale svoje kouzlo. Nejsou tu žádné roviny, ale navazují na sebe různé horizonty, skoky a zatáčky. Rytmus a asfalt se pořád mění," uvedl.
Pilot fabie S2000 si pochvaloval i fakt, že měl štěstí na defekty. I ten jediný, který měl, byl na krátké erzetě. "Takže jsme moc neztratili. Pár ráfků jsme ale měli zničených už první den. Soutěž byla náročná i na auto," dodal Kopecký.
Za Krestou, jenž je druhý i v průběžném pořadí šampionátu, skončil Václav Pech, který měl během dvoudenní rallye hned několik defektů. Pech nakonec zaostal za Kopeckým o 2:33 minuty, čtvrtý skončil Jaromír Tarabus a pátý byl Martin Semerád, nejlepší z pilotů startujících s produkčním mitsubishi.
Nejrychlejší čtveřice řídila speciály kategorie S2000.
Úřadující šampion Kresta po vynechané Jänner rallye obsadil za Kopeckým potřetí druhé místo a přiznal, že rychleji už jet nemůže. "Ono by to asi šlo, ale bylo by to za hranicí rizika, za kterou si nemůžu dovolit jet. A i kdybych to udělal, je to otázka, jestli by to vyšlo, nebo ne. Honza jede rychle, je rozjetý a jeho nasazení je velké," uvedl Kresta pro autosport.cz.
Pátým závodem MMČR bude Rallye Hustopeče, která se uskuteční 22. a 23. června.
Rallye Český Krumlov:1. Kopecký, Dresler (Škoda Fabia S2000) 1:39:59,7, 2. Kresta, Gross (Škoda Fabia S2000) -59,9, 3. Pech, Uhel (Mini John Cooper Works S2000) -2:33,6, 4. Tarabus, Trunkát (Škoda Fabia S2000) -3:31,8, 5. M. Semerád, Ceplecha (Mitsubishi Lancer Evo IX) -4:25,3, 6. Orsák, Šmeidler (Mitsubishi Lancer Evo IX) -4:30,0. |