Soutěž kamionů začala suverénním výkonem obou nizozemských továrních vozů DAF Turbotwin X1 a X2. V etapě Djado–Arlit však tragicky havaroval Van de Rijtův kamion, zahynul spolujezdec a tak i týmový kolega a pilot druhého vozu "Létající Holanďan" De Rooy odstoupil (více o této havárii - zde).
Zbytek závodu byl velkým soubojem Jiřího Moskala a Karla Lopraise. V cíli se s minimálním náskokem 9:23 minuty radovala posádka kopřivnického vozu. Druhý Liaz nedojel pro poruchu převodovky a Tatra 6x6 odstoupila ze čtvrtého místa kvůli prasklým listovým perům.
Kategorie automobilů se měla odbývat pod naprostou suverenitou týmu Peugeot, vedeného dnešním šéfem týmu F1 Ferrari Jeanem Todtem. To se splnilo jen napůl. Peugeot 406 suverénně vedoucího Vatanena byl 18. ledna v Bamaku ukraden.
I když byl po dvou hodinách objeven, Fin už nesměl pokračovat. Pro vítězství si tak dojel jeho krajan Kankkunen na Peugeotu 205. Mezi motocyklisty se poprvé radoval Ital Edi Orioli.
Desátý ročník naznačil nemožnost organizačního zvládnutí takto velkého startovního pole. Soutěž byla poznamenána celkem šesti mrtvými.
1988
MOTO: 1. Orioli (I/Honda) 75:24:40, 2. Picco (I/Yamaha) +1:05:24, 3. Lalay (F/Honda) +4:21:44
AUTO: Kankkunen, Piironen (SF/Peugeot) 42:39:33, 2: Shinozuka, Magne (J, F/Mitsubishi) + 2:51:44, 3. Tambay, Lemoyne (F/Range Rover) +5:03:16
CAM: 1. Loprais, Stachura, Mueck (CS/Tatra) 62:21:06, 2. Moskal, Vojtíšek, Záleský (CS/Liaz) +9:23, 3. Bernau, Bartmann, Kluge (D/MAN) +4:09:43