- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Slovinci nejsou jediní, kdo prodali to svoje národní zlato, do cizích rukou. Viz třeba kdysi náš Ferda mravenec.
Cesty peněz jsou složité a pro normálního člověka nepochopitelné. Likvidovat to, co spoluvytváří reklamu, fakt nechápu. Občas se ale stává, že se takto likviduje konkurence.
Když se rozhlédnu kolem sebe, tak kdekterý podnik patří nějakému cizokrajnému majiteli. Naposled mě dostalo, že majitelem pivovaru Černá hora je číňan. Jinde, stejně jako ve Slovinsku je to rus. Takže poměrně značná část pracujících pomáhá vytvářet cizí kapitál. Byť z toho teoreticky jsou odváděné daně, tak pro naší českou (anebo slovinskou, atd.) ekonomiku to těžko z hlediska dlouhodobého horizontu, přinese prosperitu. Hlavně rychle prodat a vylepšit si teď hned rozpočet. To je prostě také důsledek životního stylu: Teď hned - co bude potom, neřeším.
Hrdost je krásná věc, ale prachy si za ni... Však to znáte...
No jo, tradice netradice - jde vždy o prachy. Kam se poděli lyže Kneisel, špička v běžkách a skočkách.
No nevím. Samotná výroba možná ztrátová byla, ale zase u skokanů jsou ty Elanky nejvíc vidět.
Což to je jasny že je to ztrátové. Ale zase ta reklama?
Měli to prodat Sportenu, hlupáci.