- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Brečící Alonso, ten být Čechem, tak fandí Slavii. Už aby to kopání-troubení u lidojedů skončilo a začala naše neslavná líga...!
a kdo přesně ho podle Alfonza "zmanipuloval"?
Nejvíc zmanipulovaný bylo to, jak Ferrari otestovalo nový díly během akce pro novináře před VC Evropy. Alonso to sice chtěl původně prásknout, ale nakonec se nechal překecat
kterej blbec pustil SC na trať v tak nevhodnou chvíli
vzhledem k tomu, co se tam dělo, nejspíše pustili SC prostě rovnou. Jinak se SC běžně pouští před vedoucího jezdce závodu (jestli se nepletu)
dostal jenom malej trest, protože SC předjel ještě v ochrané zóně a ne na volné trati, kdyby byl na jeho místě Alonso tak udělá to samé. Jenže mu to nevyšlo se tam nacpat na konci bílé čáry.
Pro SC žádná zóna není. Signalizuje se máváním vlajek a světelnými tabulemi podél závodního okruhu. To, že vyjede SC na trať věděli piloti dávno před tím, než ho viděli vyjíždět z boxů.
"Na upozornění týmu Ferrari, jenž zorganizoval sám pozorný Alonso,..."
Takto použité zájmeno "jenž" (mužský rod) znamená, že Alonso zorganizoval tým Ferrari. Pokud jste snad měli na müsli, že Alonso zorganizoval upozornění, správný tvar zájmena je "jež" (střední rod).
Chceš pracovat v redakci? - Nemusíš umět češtinu - musíš se do redakce umět DOSTAT ...
Chtěl jsem se jen přesvědčit, jestli bude u článku diskuse, jako vždycky. A samozřejmě je.
Dva tábory rádobyfanoušků, Ferrari vs McLarenu si tady navzájem nadávají. Proč? Copak nevidíte to hlavní? Že kdyby se neozval Alonso, který má nepochybně na trati při závodě trochu jiné starosti, tak to vůbec nikdo neřešil? Opravdu vám nedochází, že to není náhoda? Děje se to od doby, kdy M.Schumacher vyhrával jeden závod za druhým a dodatečně se vymýšlela pravidla, aby se tomu nějak zabránilo. A došlo to do stádia, že není jeden metr při řešení přestupků jednotlivých pilotů a speciálně se to týká Hamiltona. Tomu už jen během této sezóny prošlo tolik věcí, že by jiný závodník přišel i o superlicenci. Je mi vcelku jedno, kdo vyhrává, současná F1 je dost velká nuda, ale bylo by dobře, kdyby se to odehrávalo fér, vyhrál ten nejlepší a ne takhle.
Jj, kdyby tak jen vyhrával nejlepší. Ne ten, kdo má zrovna štěstí, že mu Safety car odstaví soupeře. Pokud načasování výjezdu SC má určovat pořadí, tak je ten sport o ničem.
BTW, zrovna Alonso si má co stěžovat. Předloni v Singapuru mu spadlo do klína vítězství, a na nefér hru nenaříkal, co?
Alonsa nemám rád, je to podle mě ubulená namyšlená primadona, ale tentokrát mu musím dát za pravdu. Pozitivní diskriminace Hamiltona je nechutná
ale myslím, že Alonso má trochu pravdu. Několik necitlivých rozhodnutí v sezóně mohlo vyvolat dojem, že Schumacher a další jsou za své přestupky trestaní, zatímco Hamilton dostane max. napomenutí a to je vše.
tu bonzáckou hubu nikdy nezavře.Pilot kterej zinscenoval Singapor a pro svoje vítězství se neštítil riskovat zraněni kolegy křičí....chytte zloděje!
Co ty víš o F1? Velký kulový!!! Dřív než napíšeš takový slinty, tak si zjisti všechny dostupné informace, pak chvíli popřemýšlej a potom něco napiš...ubohost
jestli to byl od hamiltona taktický tah, jestli věděl, jak bude potrestán, nebo to vyplynulo samo, každopádně se mu ten průjezd boxy pořádně vyplatil.
zajímavě to komentoval ten chlapík na nově, kde hamiltona odsoudil po návratu z penalizace na konec první desítky, a jak byl překvapen, že je zpátky na druhém. podle mě kalkuloval s časem, který by jezdec ztratil, kdyby ještě stál za trest 25 s v depu, to by pak odpovídalo. kolik ztratil takhle, 7 s?
komentátor na nově je úplně mimo. Boxy ve Valencii jsou jedny z nejkratších v celém seriálu, při výměně gum ty průjezdy trvaly cca. 21-22 vteřin, takže Hamilton tam ztratil nějakých 16-17 vteřin.