- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Niki Lauda ať radši drží pysk k vyjádřením o Ferrari. Bez Enza Ferrariho by z něho byl akorát bezvýznamný rakušák, který v nějakém autoservisu mění autům olej a v neděli se dívá v TV na přenosy F1.
A nestojí snad letošní Ferrari za ***, když si Bottas namaže Alonsa na chleba? Nehledě na to, že Lauda měl velkou zásluhu na vzestupu Ferrari po katastrofální sezóně 73. Navíc po Laudově konci u Ferrari v 77 vyhrál titul už jen Scheckter v 79 a pak čekali 21 let na titul Schumachera. Kdyby Laudu posadili do Lotusu nebo Tyrellu, bylo by na tom Ferrari o dost hůře.
Je tohle ještě o závodění ?? O řidičských schopnostech jednotlivých jezdců ?? Mi spíš příjde, že ti lidé za tím volantem tam už jsou de facto zbyteční ... do deseti let bude F1 závodem na dálku ovládaných autíček s hybrydními super-eko motory o objemu 0,5 litrů a nulovými emisemi ...
Když se podíváme do historie, tak 100% úspěšný v závodech GP byl v r. 1928 vůz Delage. Jenže se tehdy jezdilo jen 8 závodů.