"Gustava jsem před jeho příchodem neznal, nikdy jsem se s ním nepotkal. Dokonce jsem s ním ani nikdy nemluvil, ale moc dobře jsem znal jeho reputaci," řekl McNish. "Přišel k nám a řekl: tohle je špatně a tohle je dobře. A to špatné změnil. Šel až do základů všech problémů a začal je řešit od nich," dodal Skot.
McNish také uvedl, že pro Brunnera nebyly nejdůležitější testy monopostu, které Toyota prováděla téměř na všech okruzích kalendáře F1, ale konstrukce vozu pro rok 2002. Proto asi testovací prototyp za osm měsíců neprošel žádným výrazným pokrokem. Nový vůz by se totiž podle slov lidí od Toyoty měl od letos představeného stroje radikálně lišit.
"Nepracoval na tom, aby starý vůz zrychlil o dvě nebo tři vteřiny. To teď není jeho cíl, zaměřil se totiž úplně na nový vůz. Jsme přesvědčen, že na tým má Gustav Brunner ten nejlepší vliv," sdělil Allan McNish. Toyota svůj nový monopost představí v prosinci ve své továrně v Kolíně nad Rýnem.