- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To nás, vážená redakce, cvičíte v postřehu a bdělosti? Jako že se máme u každé fotky zamýšlet na d tím, jestli je aktuální a nebo třeba možná taky z Austrálie, ale z předchozích let? Co třeba ten Button v jakémsi bílém autě, které zas tak moc McLaren nepřipomíná? :-)
Ale asi jsou fotky drahé a ono to vypadá líp, když jich je víc... co na tom, že jsou z jiného roku...
tak to je hláška bacha na Ferrari.Oni si na ně snad někdy nedávali pozor ? , a vůbec proč nezrušit kvaldu celou když se bude chtít startovat vzadu. Může někdo vysvětlti co to je za motorport,kdy se zase posílí význam strategie, před tím kdo jak jede (i tak už to je závislý dost na autě) .Nemám nic proti limitům zabraňujícím bohatejm týmům s tradicí získávat pořád větší náskok.Mám pocit že ''nahrazení'' snížení rozpočtu různejma systémama působí spíš opak.
já bych udělal kvaldu jako exhibici s rozhodčíma,kde by nerozhodoval tolik čas,ale kvalita průjezdu a umělecký hodnocení ,aspoň by to bylo víc zábavný