Skotský závodník, který zářil v předchozích letech v sérii cestovních vozů DTM, bodoval již popáté v sezoně 2011.
Di Resta zářil už v kvalifikaci na okruhu Marina Bay, postoupil do finálové desítky nejlepších. Poté jako jediný z elitní desítky vyrazil do Velké ceny na tvrdších pneumatikách. A to se mu mělo vyplatit.
Zůstával na trati na pneumatikách od startu až do dvacátého kola. Poté zajel k mechanikům pro měkčí směs, ale o deset kol vyjel na trať zpomalovací vůz. Kvůli němu musel do boxů dříve, než jeho tým plánoval.
"Safety car nám moc nepomohl, ale ani výrazně neublížil. Sice jsem mohl na druhé sadě ještě nějaké kolo zůstat, ale safety car pokazil strategii také ostatním," popisoval britský jezdec.
Poté, co se safety car vrátil do boxové uličky, měl di Resta za úkol již jen udržet za sebou nejbližší soupeře. Hlídat si stav pneumatik a dojet si pro body. Udělal přesně to, co po něm tým chtěl.
"Hlídal jsem si Rosberga a výkon našeho vozu stačil na to, abych za sebou udržel i Mercedes. Byl to pravděpodobně můj nejlepší závod v sezoně. Je to výsledek tvrdé práce v průběhu celé sezony."
Stáj Force India byla v předchozích letech konkurenceschopná zejména na rychlých okruzích jako je Spa nebo Monza. Skvělý výkon v pomalém Singapuru je překvapením, bodoval také zkušenější Sutil s druhým oranžovo-bílým vozem miliardáře Vidžaje Mallyi.
"Do Singapuru jsme přivezli nové šasi a vyplatilo se. Rázem jsme sváděli vyrovnaný souboj s Mercedesem a byli o krok před dalšími stájemi, jako je například Renault," pochvaloval si di Resta.
Pět závodů před koncem sezony drží stáj výborné šesté místo v Poháru konstruktérů 12 bodů před švýcarským Sauberem. "Je skvělé, že jsme bodovali oba. Díky tomu jsme v Poháru konstruktérů o krok vpředu a máme před Sauberem slušný náskok," pochvaloval si di Resta, který na mnohem zkušenějšího týmového kolegu Sutila ztrácí osm bodů. V Singapuru byl však on tahounem týmu.