- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Současný pilot F1 také musí hodně umět, ale piloti v 70-80 létech byli jiný level. Nerad používám v tomto případě slova otců, ale to když já byl mladej......
Michael Schumacher si po zisku prvního titulu mohl vyzkoušet Ferrari z roku 1983. S hrůzou tehdy řekl Patricku Tambayovi, který na tomhle autě jezdil: "Panebože, vždyť mám nohy před přední nápravou!" A on jenom pokýval hlavou. Ti piloti v tom tehdy jezdili a jezdili hodně rychle. To samé platí pro borce z 50. let, kdy ta auta dosahovala rychlostí kolem 250 km/h i více a oni jezdili v tričku s krátkými rukávy a plátěnou kuklou na hlavě...
BOREC!
PAN PILOT!
ČLOVĚK, kterého jste si museli vážit!
Bohužel opět poměrně značné množství nepřesností, ale iDnes.cz není naštěstí odborný server, takže se to dá prominout. Rozhodně Niki nezaložil LaudaAir až po svém nástupu k McLarenu, ale už před návratem do F1. To je jeden z nedostatků.
Die Lauda Air wurde am 4. April 1979 vom zu diesem Zeitpunkt zweifachen Formel-1-Weltmeister Niki Lauda gegründet. Das Startkapital von 15 Mio. öS stellte zu 51 Prozent die Lauda Air GmbH und zu 49 Prozent die ITAS Reisebüro GmbH. Niki Lauda erwarb die Bedarfsflugkonzession der Alpair und nahm am 24. Mai 1979 den Flugbetrieb mit zwei gebrauchten Flugzeugen vom Typ Fokker F-27 auf. Später wurde eine französische F-27 als drittes Flugzeug geleast. Durch den starken Druck von Austrian Airlines gelang es nicht, ein profitables Flugnetz aufzubauen. Schließlich wurden zwei Fokker F-27 an die Egypt-Air verleast. Anfang 1983 wurde der Flugbetrieb mit Fokker F-27 eingestellt.
Presne, on byl muj detsky hrdina, jeho pribeh me hned uchvatil a pritahl k F1 a to bylo az pote, co uz skoncil. Pak jezdili "nejaci" Prost a Senna, ti uz me ale tolik nebrali. Zlata era F1 pro me konci jeho odchodem z Ferrari.
Pro mě vše skončilo Schumacherem ... Senna byl můj velkej favorit - buď vše nebo nic