Diskuze

Ferrari je silnější, přiznal v Turecku Alonso

Rudá hrozba je stále silnější. Takové obavy straší před Velkou cenou Turecka F1 mistr světa Fernanda Alonsa. "Ferrari bylo dnes hodně silné," řekl po pátečních trénincích. "Obzvlášť jejich pneumatiky byly neuvěřitelně rychlé a trvanlivé. V tom jim nemůžeme konkurovat," přiznal.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

crazy_Yvan

26. 8. 2006 8:42
a opet pro pana Katana
tak tedy: precetl jsem si docela dukladne stranky Vami navrhovane http://www.formula1.com a nenasel jsem byt jediny naznak toho ze bych se snad ve svem usudku mylil... proto Vas jiz potreti ci poctvrte zadam abyste mi napsal v cem ze se to tak pletu, ci dokonce fabuluji, dekuji:-)
0 0
možnosti

katano

26. 8. 2006 10:50
Re: a opet pro pana Katana
Pane ,,ANGINO,, o co se zde snažíte ? ? ? Vy umíte číst pouze závěry FIA, ne názory odborníklů a v tom je váš problém. Na oněch stránkách stojí :
TUNED MASS DAMPER : je běžně dlouhodobě využíván všemi týmy. Pouze RENAULT ale svým vývojem dovedl TMD do dokonalosti. TMD bylo i na začátku letošní sezony povolené a nebylo shledáno nic proti pravidlům.
FIA vysvětluje zákaz TUNED MASS DAMPER , tím že tento prvek porušuje pravidlo o aerodynamických prvcích. Což je dle vyjádření odborníků nesmysl.
Přeji Vám brzské uzdravení a nižší tělesnou teplotu, která by Vám dovolila poopravit si svůj popletený úsudek, ovlivněný očividně nemocí.
0 0
možnosti

krakra

26. 8. 2006 7:38
Vypadá to bledě
Začíná to vypadat bledě, snad to nějak Alonso ukočíruje.
0 0
možnosti

80E-seven

26. 8. 2006 0:05
aha...
takze looser uz se pripravuje, na koho to hodi... ted za to muzou pneu
0 0
možnosti

katano

26. 8. 2006 0:13
Re: aha...
No, no pane 80-E, proč tolik zloby a úsměšků ? ? ? Vy musíte trpět jako zvíře........ Ano, RENAULT stále vede - již druhým rokem ! ! !
0 0
možnosti

fredie_b

25. 8. 2006 23:25
Katano,jak tak
sleduju toho mladíka,co jel dnes s BMW....čéče,mám takovej divnej pocit....takový to šimrání....že to nebude dlouho trvat a ten tvůj Alonso přijde o jeden ze svých primátů...nejmladší mistr světa. :-)))))
0 0
možnosti

katano

26. 8. 2006 0:11
Re: Katano,jak tak
Hm ........ Tento rudovlasý pihovatý němec má před sebou ještě mnoho práce. Možné je vše, ale .......... Takový borec jako Alonso nebo Schumi, přichází ve F-1 jednou za dest let.
0 0
možnosti

king_tiger

25. 8. 2006 23:06
Viděli jste dneska
dnešní blesk - byl tam vyfocenej Flavio v nějakých sexy kalhotkách :)) no nebyl to zrovna hezký pohled :))
0 0
možnosti

The.Edge

25. 8. 2006 22:51
Renault má konkurenci
Renault má konkurenci. A Schumacher to má ve svých rukou. 5x vyhraje a má titul. Je toho schopný i přes úsměvné Alonsovy teorie. Uvidí se v sobotní kvalifikaci a nedělním závodě. Nejde pořádně odhadnou sílu po volných trénincích. Všichni víme jak ve volném tréninku Kabica každému naděloval sekundu, dvě, ale při svém první kvalifikaci byl daleko za špičkou. myslím si ale, že týmy s Bridgestonama budou mít navrh. Michelin už nevyvíjí, zbytečně by utápěl peníze, když už příští rok nebude dodavatelem. Rozhodně neuspěje přeceňovaný Button, minulá jeho výhra byla dána specifičností povrchu trati. Raikkonen také nedojede, jak je jeho zvykem. Já jako fanda Schummiho pevně věřím, že je v dobrém rozpoložení a jeho zkušenosti se v nedělním závodě prokážou. Ano, Renault zkonstruoval své tlumiče k dokonalosti, ale jsou neregulérní. Ferrari také zakázali přední křídlo a nebyl okolo toho takový povyk. Nechápu ale, proč ty tlumiče byly zakázány až nyní a ne na začátku sezony...
 
0 0
možnosti

Pan Bín

25. 8. 2006 22:27
Renault v současnosti na Ferrari nemá.
Schumi má vše ve svých rukou. O titul se může připravit pouze sám nějakou jezdeckou chybou. Nevěřím, že Alonso bude mít na to Schumiho porazit, pokud jak říkám Schumi neudělá chybu. Schumi vládne 2. polovině letošní sezóny. Průběh VC Maďarska nelze považovat za směrodatný, jelo se v nestandartních podmínkách. Tam to bylo na mokré trati spíš jednoznačné vítězství pneumatik Michelin nad Bridgestone, než že by Renault byl lepší než Ferrari.
0 0
možnosti

crazy_Yvan

25. 8. 2006 20:20
pro pana Katana, ktery tomu stale chudak nerozumi..
tyto tlumice dynamicky reaguji na povrch vozovky v zavislosti na rychlosti vozu (to u vsech staji) .. renault ovsem to dotahl tak daleko, ze se auto, resp. predek auta snizuje pri zvysujici se rychlosti, cimz meni celkovou aerodynamiku vozu. Ovsem... veskere dynamicke aerodynamicke prvky jsou zakazany uz nekolik let... (jen pripomenu ze nejvice stiznosti na prohybajici se kridla- zadni pritlacna, mel prave renault na adresu ferrari, mclarenu a williamsu).. Takze... nejedna se o nic noveho.. jen o dodrzovani pravidla, ktere je v platnosti uz nekolik let... ...prave proto, ze nefunguji jako klasicke tlumice, ale ze meni celkovou aerodynamiku vozu musi byt zakazane, je to castecne bezpecnostni zarizeni, protoze vyska vozu ani pri rychle jizde nesmi klesnout pod urcitou hranici, kdyby se tak stalo a znicehonic by auto tento pritlak ztratilo treba nadskocenim tak auto muze skoncit jako s A. Sennou. Opravdu, ale opravdu se jedna o toto... .
0 0
možnosti

crazy_Yvan

25. 8. 2006 20:21
Re: pro pana Katana, ktery tomu stale chudak nerozumi..
...ty tlumice tlumily narazy, proto se jim rika tlumice... ale jejich podstata,, nebo spise podstata toho ze byly zakazany je v tom ze ta dynamika (jako vedlejsi efekt???) zpusobovala i toto snizovani.. proto zakaz..
0 0
možnosti

sedlak ve svete

25. 8. 2006 20:02
Souhlasim s tebou aliku.
Tvuj cas prisel. Prestan delat blbosti a neplet se mezi velke kluky. Koukej mazat, je treba sklidit chmel a ty se nekde porad flakas!
0 0
možnosti

PrincHektor

25. 8. 2006 19:45
Schumi, Schumi...
 
0 0
možnosti