- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemůžu si pomoct, ale F1 je pořád nudnější a nudnější. Udělali nová pravidla, aby se víc předjíždělo a stal se zase pravej opak. V tréninku a po startu se auta seřadí podle výkonosti a odkrouží to až do konce. Jedinou zápletkou byla srážka Redbulů. Nebýt toho, tak se stačilo podívat na start a na cíl. Na formuli se dívám pravidelně už dlouhé roky na všechny závody a takhle nudné jako letos to ještě nikdy nebylo.
tak jakým způsobem spadlo do klína vítězství těm dvěma neumětelům je neskutečné... když jsem to viděl, udělalo se mi silně nevolno
Ale jak by to bylo Ferrari tak už sou nejlepšejší na světě že???
První letošní závod, který jsem si fakt užil, a to od prvních metrů. Lewisovi vítězství přeju. Pokud jde o RedBull, je mi úplně fuk, kdo je na vině. Hlavní je, že se bylo na co dívat, je o čem mluvit a o tom závodění je.
trochu se v rámci diskuze o činu jezdců překofeinované limonády vytrácí čin toho fracka alonza co to udělal Petrovovi, nejsem zastánce dodatečných penalizací ale dal bych má nějakou tu penalizaci
" Ztráta v celkovém pořadí zatím není nedostižná." Kdybyste raději namísto pokrytecké cenzury věnovali pozornost úrovni písemného projevu vašich redaktorů a korektorů !!!
Mohl bych poprosit o tvůj jistě odborný posudek, co je na tom špatně? Dík.
Rád bych tady zmínil jednu věc. Každá dráha má svoji ideální stopu. Každý odchýlení z této ideální stopy (většinou když je v zrcátkách soupeř) se odborně nazývá defenzivní stopa. V americe tomu prostě říkaj pravými slovy ,,blokování,,. Toto blokování je bez milosti penalizováno. Žádnej jezdec si nedovolí svýho soupeře vytlačit až úplně k okraji dráhy. Proto se tam taky předjíží. A předjíždí se docela často. Docela byl bych pro zrevidování pravidel v F1 a to nesmyslný pravidlo volby stopy zrušit... bylo by to ku prospěchu tohoto sportu. Teď totiž v momentě kdy je nějakej pilot evidentně rychlejší nemá téměř šanci někoho předjet, protože jezdci před ním stačí zaujmout ,,defenzivní,, stopu a najet do příští zatáčky po vnitřku.
Pořád voláte po větším předjíždění a více soubojích v F1, ale když se bojuje, hned byste zase penalizovali. Je to závodění, místa měl Vettel vlevo dost, že se rozhodl jet v půli rovinky doprava, kde byl Webber je jeho blbost.
btw pred tim nez ho Button zacal predjizdet, dostal Lewis informaci, ze ma zpomalit a setrit palivo a ze to same upozorneni dostal Button. Jenze ten se na to asi trosku vyprd, tak proto ta pretahovana.
Oba nesou vinu stejnou měrou. Vetel měl držet směr dle Webera a najíždět na pravou stranu dráhy až v případě, že tak začne činit Weber a Weber měl uznat, že je Vetel rychlejší a lehce uhnout - Vetel byl před Weberem - a jak tady už někdo psal, mohl mu to v dalším kole vrátit, takhle na to doplatili všichni a McLaren se smje
"McLarenské křápy jedoucí v trénincích naplno se zase vyšťaví a v závodech OPĚT pohoří" - eric111 28.05.2010 11:41
Precetl jsem si hodne prispevku, podival jsem se i na video, takze muj nazor je, ze urcitou vinu nesou oba zavodnici, v pomeru bych videl Webbera, ktery se o nehodu vic pricinil.
Je pravda, ze Vettel vletl jako uragan do souboje, ale o tom prece Formule 1 je, nebo ne? Za druhe Vettel byl pred Webberem, takze mel "prednost".
Webber sice "jenom" drzel svoji stopu, ale neudelal vubec nic proto, aby zabranil kolizi.
Vettel to taky nedomyslel a sel do toho hlava-nehlava. Mel mozna pockat do dalsiho kola a zkusit to znovu. Byl rychlejsi nez Webber.
Tak to vidim ja..
Vettel 80% viny, Webber 20% viny. Vettel se začal řadit před Webera moc brzo a moc rychle. Taky měl počítat s automatickou reakcí předjížděného zavřít dráhu...