- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cykloarogance na samém vrcholu! Chtěli si to rozdat i s vlakem (naštěstí ne TGV, ale nějaká lokálka) - díky náhodě ke střetu nedošlo, pumpičkáři by nedopadli nejlépe...
Natrasovat etapu závodu přes železniční přejezd si netroufli ani organizátoři Závodu míru blahé paměti - holt jsou francouzští cyklokomunisté odvážnější.
"Natrasovat etapu závodu přes železniční přejezd si netroufli ani organizátoři Závodu míru blahé paměti - holt jsou francouzští cyklokomunisté odvážnější"
Kdo trochu sleduje cyklistiku, ten vi, ze trasa zavodu je tradicni, nic vymysleneho vcera a ze zeleznici se behem 260km vyhnout nelze.
Takovy clovek take nemluvi hloupe o nejkych pumpickarich nebo cyklokomunistech. To se prenechava ruznym jelimankum a hodne "jednoduchym myslim", kteri se proste na nic vic nezmuzou.
to je taková potíž naplánovat trasu závodu jinudy?
Podle toho videa ti vepředu přejeli ještě před závorami v pohodě, za nimi bylo x dalších rozjetých jezdců, ti by už to přejet asi neměli (ale zase pokud by najednou prudce zabrzdili, tak tam lehne takových 100 lidí a ti vepředu mají hezky polámané kosti. Pokud někoho stíhat, tak ty, co tam vjeli, když už byly závory dole...Jen je podivné, že vlak projel, závory šly nahoru, zbytek se rozjel, ale za pár sekund šly opět závory dolů...
to zvednutí a brzké následné spuštění závor vůbec divné není
- závory jsou ovládány automaticky podle výskytu vlaků v okolních traťových úsecích a zpravidla úsek "za přejezdem" je kratší než "před přejezdem" = závory se spouští s nějakým předstihem (při využití vlakem maximální traťové rychlosti to mnohdy vypadá na dost minimální - pomalejší jízda či zastavení vlaku před přejezdem předstih "uměle" zvětšuje) a jak mile vlak projede, tak těsně za ním se přejezd "odblokuje" pro silniční dopravu, pokud již po jiné koleji (většinou v protisměru) nejede v traťových obvodech před přejezdem jiný vlak = zvednou se závory a když těsně vjede do těch traťových obvodů až těsně po zvednutí závor, tak se mu musí ihned opětovně spustit.
Světový závod nebo ne, jednou jsou na trase závory a závodníci nejsou bozi, ale jsou povinni dodržovat pravidla závodu. V těch je jasně stanoveno, že přejezd v činnosti + závory dole - nejede se. Jenže tohle nikdy nuly a takyfanoušci nejsou s to rozumově uchopit, raději by vohnoutsky zdrželi několik desítek tisíc lidí ve spoji samotném a navazujících taktových spojích (jedna souprava TGV má kapacitu 600 - 1200 lidí dle typu, je povinně místenková a jezdí většinou plná), protože "tradice bla bla". Nechápu tohle pivní myšlení.
Koukám, že je to tu samej chytrolín. Nejlépe nařídit cyklistům jakou rychlostí mají jet ...
Ach bože.
Když můžou nařizovat maximálku ve Formuli 1...
Jednoznačně chyba organizátorů.. měli bezpečnost zajistit... závodník je unavený, s adrenalinem....a s maximálním výkonem.. UCI bys měl někdo pořádně umít hlavu.. bezpečnost vůbec neřeší.. viz srážky cyklistů auty.. závory apod., nebezpečné zábrany..
domnivas se, ze cykliste z World Tour neznaji pravidlo, ze zavory dolu - nikdo nesmi pres koleje pod hrozbou diskvalifikace?
Cykliste jsou mozna pod vlivem adrenalinu, ale ani adrenalin, ani unava z nich neudela slepce, kteri nevidi pred sebou zavory a jejichz mozek nezaregistruje co to znamena
A copak chtějí Francouzské dráhy vysoudit?
nejspis potrestani organizatoru napr. pokutou (do statnich kapes) a predevsim tim dosahnout, aby se to uz neopakovalo.
Zadny penezni zisk pro SCNF z toho neplyne.
Kterej jouda vede cyklistický zavod přes vlakový přejezd?
kterej jouda nechape, ze se jedna o zavod se 120letou tradici, ze se v tech koncinach zeleznici vyhnout neda protoze krizovatka se nachazi v oblasti po prujezdu Arenbergem, nejklasictejsim usekem Paris -Roubaix..... a ze cyklistika ma sva pravidla pro prejezd zeleznicni trati.
Podle nich meli byt diskvalifikovani VSICHNI jezdci, kteri vjeli na prejezd kdyz byly zavory dole ....viz co tu napsal drive Frantisek Drbohlav.
Organizatori se rozhodli to neudelat s oduvodnenim "ze by to nebylo fer vzhledem k neidentifikovanym jezdcum", tedy mohli diskvalifikovat jenom ty, ktere se jim podarilo ze zaznamu identifikovat. Koho ne, tomu by to proslo, ackoliv byl stejne vinen z poruseni pravidel jako ti ostatni.
Mezi identifikovanymi byl napr. Degenkolb. Nejsem si 100% jist, jestli Stybar take.
Naopak ale francouzska zeleznicni spolecnost SNCF pozadala policii a statni prosekutory o vysetreni nebezpecneho chovani zavodniku a nedostatku v praci organizatoru zavodu.
Pro trasu zavodu existuje priblizny casovy plan kdy -kde a 3 casove alternativy odhadem podle povetrnostnich podminek a predpokladane rychlosti pelotonu v tom kterem useku. Nedelni zavod startoval s 10minutovym zpozdenim, protoze prevladajici silny vitr zezadu jizdu urychlil a zavod by byl koncil prilis brzo pro ruzne televizni prenosy.
Degenkolb byl identifikovan jako jeden ze skupiny cyklistu, ktera porusila pravidla.
Poradatele asi nechteli diskvalifikovat viteze.
Asi je škoda, že to pár cyklistů nesemlelo. Ti ostatní by se naučili, že zákony respektovat musí, závod nezávod.