Diskuze

Všech 150 cyklistů ven! I Štybara by měli diskvalifikovat, tvrdí rozhodčí

Němec Degenkolb by možná neslavil, Zdeněk Štybar by zase nedojel druhý a vítězem nedělní klasiky Paříž-Roubaix mohl nakonec být Lotyš Saramotins z IAM, člen úniku dne. V cíli byl třináctý, ale to jen díky tomu, že hlavní rozhodčí Pekla severu nenašel odvahu diskvalifikovat všech zhruba 150 cyklistických hříšníků, kteří se těsně před průjezdem rychlovlaku TGV prohnali uzavřeným železničním přejezdem. "Ale vždyť tam šlo o život," reagoval mezinárodní rozhodčí UCI Miroslav Janout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

M20i76l41o68s 72V91a46l24y

15. 4. 2015 4:30

tento zavod se jede vice jak 100 let a nekteri se prave na tento podnik pripravuji vice jak 6 mesicu. PORADATELE udelli chybu, ze se s drahou nedomluvili a vlak nezastavili. Chybu udelali i kluci, kteri pokracovali, kdyz sla cervena. JEDNODUSI je zastavit vlak. Deset minut do 30min casove vyrovna. CHYBEL tady respekt k zavodu i k cyklistum, kteri toho vzdy maji "plne kecky." a zavod nekteri jedou jako by byli NADROGOVANI i kdyz verim, ze v teto dobe si nikdo nic podobneho nedovoli....:-P

0 8
možnosti
MM

promin, ale vlak se kvuli cyklistum nikdy nezstavuje a zvlast ne TGV!!!!

Kdyz se stane a zavory jdou dolu, cyklisti holt museji zastavit a pockat jako kazdy jiny smrtelnik. Dobre vedi, ze za prejeti koleji pri zavorach dole hrozi diskvalifikace ze zavodu. V danem pripade ukazali vyc**anost a spolehali "bude-li nas vic, nebudeme se bat vlka nic", ze vedeni zavodu se neodvazi diskvalifikovat dobrou pulku pelotonu. Proste udelali takovou mensi vydiraci akci na poradatele.

Vedeni zavodu to melo mit lepe zorganizovane a kdyz zjistili podle jizdniho radu, ze cykliste tam budou priblizne ve stejnou dobu jako vlak, meli mit 150- 200m pred krizovatkou pana s varovnym praporkem, ktery by cyklistum zamaval jak zacala blikat cervena svetla s varovanim, ze se bude stavet.

Zastaveni kvuli vlaku neni zadna vzacnost pri cyklistickych zavodech a dobra organizace s tim pocita, dokonce i pocita s nastavenim puvodnich casovych rozdilu po zdrzeni kvuli vlaku!!

5 0
možnosti
ES

Z toho čo som videl chyba usporiadatelov v dnešnej dobe, vodiaca motorka mohla dostať signal že už svieti červené svetlo a zastaviť peloton.

A chyba aj cyklistov ak su raz dané pravidlá majú sa dodržiavať pozrieť zaznam a ostatných disknúť. Som prekvapený že riaditelia týmu, teda čo maju na starosti konkretny závod, majú problém pozriet si trať a vypočitať kedy pôjdu vlaky a podľa toho prisposobiť taktitku a jazdu stajne.

1 0
možnosti
PH

P58a64v64e62l 61H71o35r38a42k

14. 4. 2015 21:24

uz vas vsechny vidim jak frcite v baliku pri zavode vepredu skupina a vy vsichni zastavite abyste meli co sjizdet ,tam asi bude chyba poradatelu u takoveho zavodu

2 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 8
možnosti

tak pokud to bereme tak, ze svym chovanim davaji signal mladsim i treba amaterskym cyklistum a predpisy jsou predpisy  ....pak diskvalifikovat 

   ale jak uz bylo receno, sam slovek pred prejezdem zastavi, ale kdyby vsichni zacali brzdit, pak asi nekteri na tech kolejich skonci taky, i kdyz na druhou stranu zpomalit museli, aby proklickovali temi srankami, tak nevim :(

0 0
možnosti
MM

cervena zacala svitit driv, nez sly zavory dolu. S nedostatkem casu na zastaveni je to spis vymluva. Stacilo mit pobliz prejezdu pana ci damu mavajiciho  praporkem oznacujicim prekazku na trati a peloton zpomali, takze zastavit pak neni zadny problem.

Kdyz spadly ty zavory, bylo videt, ze zavodnici nemeli zadny problem zastavit a prelezt je.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 3
možnosti
KZ

Já bych diskvalifikoval všechny, včetně pořadatelů a rozhodčích. Vůbec to nezvládli...

1 0
možnosti
VP

tak tady bych to spíš hodil na pořadatele než na závodníky. Jenom žasnu jak TGV a občejné závory u nás všude beton a hradby ...

3 0
možnosti
Foto

Beton a hradby??? Kde??? Na koridoru OV - PHA jsem je nezaregistroval.

1 0
možnosti
JS

J52a90n 81S28k19á26l92a

14. 4. 2015 20:22

Přečetl jsem si většinu z téhle diskuse a něco mě zaráží víc než peloton objíždějící závory. Nechápu, proč tady diskutují lidi, kteří, podle toho co píší, snad na kole nikdy neseděli, natož aby měli za sebou jedinej závodní kilometr a mohli se tak vcítit do kůže těch závodníků.

8 6
možnosti
Foto

Jednoznacna chyba poradatelu. Naplanovat zavod na prujezd vlaku, to jsem jeste nezazil. Ani ve film"Cvoci" Tem, co cekali u zavor by meli tedy alespon odecist cas cekani.

2 4
možnosti
TK

Četls vůbec článek?

1 0
možnosti
DK

D88a35v36i48d 68K31a42h45a53j

14. 4. 2015 20:07

Chyba pořadatelů a pelotonu! !! Priste to chce umět zbrzdit balík a tvrde postihy za nerespektování pravidel. A klokan MM se opet převádí...boze proc! !

1 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
PK

Je to takový hezký relikt minulosti. Před 100 lety nešlo udělat delší trasu závodu, aniž by vedla přes přejezd. (a asi to nejde ani dnes) No a tak je pravidlo, že se nesmí přejíždět spuštěné závory. Ovlivnění výsledku se bere jako zásah vyšší moci. Ostatně i na TdF bývá k vidění spoustu přejezdů, ale zpravidla na lokálkách. V tomto případě se nejspíš jednalo o konvenční trať s provozem TGV, tj. 160 km/h nebo méně. Na vysokorychlostních tratích žádné úrovňové přejezdy nejsou.

2 0
možnosti
PK

Ostatně i podle fotek vypadá ten přejezd dost chatrně. V každém případě, na rozmašírování to stačí.

0 0
možnosti