- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tento zavod se jede vice jak 100 let a nekteri se prave na tento podnik pripravuji vice jak 6 mesicu. PORADATELE udelli chybu, ze se s drahou nedomluvili a vlak nezastavili. Chybu udelali i kluci, kteri pokracovali, kdyz sla cervena. JEDNODUSI je zastavit vlak. Deset minut do 30min casove vyrovna. CHYBEL tady respekt k zavodu i k cyklistum, kteri toho vzdy maji "plne kecky." a zavod nekteri jedou jako by byli NADROGOVANI i kdyz verim, ze v teto dobe si nikdo nic podobneho nedovoli....
promin, ale vlak se kvuli cyklistum nikdy nezstavuje a zvlast ne TGV
Kdyz se stane a zavory jdou dolu, cyklisti holt museji zastavit a pockat jako kazdy jiny smrtelnik. Dobre vedi, ze za prejeti koleji pri zavorach dole hrozi diskvalifikace ze zavodu. V danem pripade ukazali vyc**anost a spolehali "bude-li nas vic, nebudeme se bat vlka nic", ze vedeni zavodu se neodvazi diskvalifikovat dobrou pulku pelotonu. Proste udelali takovou mensi vydiraci akci na poradatele.
Vedeni zavodu to melo mit lepe zorganizovane a kdyz zjistili podle jizdniho radu, ze cykliste tam budou priblizne ve stejnou dobu jako vlak, meli mit 150- 200m pred krizovatkou pana s varovnym praporkem, ktery by cyklistum zamaval jak zacala blikat cervena svetla s varovanim, ze se bude stavet.
Zastaveni kvuli vlaku neni zadna vzacnost pri cyklistickych zavodech a dobra organizace s tim pocita, dokonce i pocita s nastavenim puvodnich casovych rozdilu po zdrzeni kvuli vlaku
Z toho čo som videl chyba usporiadatelov v dnešnej dobe, vodiaca motorka mohla dostať signal že už svieti červené svetlo a zastaviť peloton.
A chyba aj cyklistov ak su raz dané pravidlá majú sa dodržiavať pozrieť zaznam a ostatných disknúť. Som prekvapený že riaditelia týmu, teda čo maju na starosti konkretny závod, majú problém pozriet si trať a vypočitať kedy pôjdu vlaky a podľa toho prisposobiť taktitku a jazdu stajne.
uz vas vsechny vidim jak frcite v baliku pri zavode vepredu skupina a vy vsichni zastavite abyste meli co sjizdet ,tam asi bude chyba poradatelu u takoveho zavodu
tak pokud to bereme tak, ze svym chovanim davaji signal mladsim i treba amaterskym cyklistum a predpisy jsou predpisy ....pak diskvalifikovat
ale jak uz bylo receno, sam slovek pred prejezdem zastavi, ale kdyby vsichni zacali brzdit, pak asi nekteri na tech kolejich skonci taky, i kdyz na druhou stranu zpomalit museli, aby proklickovali temi srankami, tak nevim :(
cervena zacala svitit driv, nez sly zavory dolu. S nedostatkem casu na zastaveni je to spis vymluva. Stacilo mit pobliz prejezdu pana ci damu mavajiciho praporkem oznacujicim prekazku na trati a peloton zpomali, takze zastavit pak neni zadny problem.
Kdyz spadly ty zavory, bylo videt, ze zavodnici nemeli zadny problem zastavit a prelezt je.
Já bych diskvalifikoval všechny, včetně pořadatelů a rozhodčích. Vůbec to nezvládli...
tak tady bych to spíš hodil na pořadatele než na závodníky. Jenom žasnu jak TGV a občejné závory u nás všude beton a hradby ...
Beton a hradby??? Kde??? Na koridoru OV - PHA jsem je nezaregistroval.
Přečetl jsem si většinu z téhle diskuse a něco mě zaráží víc než peloton objíždějící závory. Nechápu, proč tady diskutují lidi, kteří, podle toho co píší, snad na kole nikdy neseděli, natož aby měli za sebou jedinej závodní kilometr a mohli se tak vcítit do kůže těch závodníků.
Jednoznacna chyba poradatelu. Naplanovat zavod na prujezd vlaku, to jsem jeste nezazil. Ani ve film"Cvoci" Tem, co cekali u zavor by meli tedy alespon odecist cas cekani.
Chyba pořadatelů a pelotonu! !! Priste to chce umět zbrzdit balík a tvrde postihy za nerespektování pravidel. A klokan MM se opet převádí...boze proc! !
Je to takový hezký relikt minulosti. Před 100 lety nešlo udělat delší trasu závodu, aniž by vedla přes přejezd. (a asi to nejde ani dnes) No a tak je pravidlo, že se nesmí přejíždět spuštěné závory. Ovlivnění výsledku se bere jako zásah vyšší moci. Ostatně i na TdF bývá k vidění spoustu přejezdů, ale zpravidla na lokálkách. V tomto případě se nejspíš jednalo o konvenční trať s provozem TGV, tj. 160 km/h nebo méně. Na vysokorychlostních tratích žádné úrovňové přejezdy nejsou.
Ostatně i podle fotek vypadá ten přejezd dost chatrně. V každém případě, na rozmašírování to stačí.