- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Astana byla sestavena kolem Vinokurova kazasskymi sponsory. Jejich patrotismus vubec nepovazuje dopingovy distanc sve narodni hvezdy za dulezity, aby z toho vyvodili patricne zavery. Jsem presvedcen, ze tomu je prave naopak, zena vine jsou podle nich Francouzi, TDF a WADA, ne jejich hvezda. Kdyz Vinokurov nadale tvrdi, ze byl nevinny, Kazasi mu to zerou.
není to blbost? Přece podle regulí se smlouvy podepisují s platností až od 15. října...
Kde si to vzal prosim te? Podle reguli muzou zavodnici behem sezony jednou zmenit tym, ovsem samozrejme s tim musi souhlasit tym cyklisty, ve kterem zrovna pusobi. Kdyz zavodnik tym nema, tak samozrejme souhlas nepotrebuje. Existuji taky pravidla o podepisovani mladych jezdcu tzv. "neo-pro" (pod 23 let veku a min nez 2 sezony v profi pelotonu), kdy tym muze tyhle jezdce "na zkousku" podepsat od 1. srpna. Kazdy tym kategorie ProTour musi mit 23-28 jezdcu, z nichz musi byt minimalne 2 jezdci "neo pro", pripadne pak muze dalsi dva "neo pro" zavodniky podepsat nad limit. Minimalni i maximalni hranice u ProContinental tymu je o dva nizsi. A smlouvy zavodniku bezne trvaji od 1.11. do 30.10. A taky by se meli porad vseobecne dodrzovat pravidla o nezamestnavani zavodniku, kteri meli trest. V posledni dobe se to ale jaksi prestalo dodrzovat. Cili Astana, protoze splnuje vyse zminene regule, tak muze zamestnat Vinokurova. Otazka ted jenom je, jestli mu jeste dovoli start organizatori zavodu..