O to se zasloužila také Česká sportovní, která byla marketingovým partnerem akce. "Využili jsme zkušeností z pořádání akcí, jako je Zlatá tretra nebo futsalové mistrovství Evropy. Pomohla nám také znalost prostředí. Za roky, co se ve sportovním marketingu pohybujeme, už víme, jaké akce jsou v hledáčku velkých firem," vysvětlil úspěšné zajištění rozpočtu mistrovství majitel České sportovní Miroslav Černošek.
Pořadatelům při zajišťování financí pomohla dlouhodobě vysoká výkonnost národního týmu. Úspěchy z posledních let byly velkým lákadlem. "Podpora našeho výběru na světovém mistrovství byla i toho důvodu v zájmu top firem," souhlasí prostějovský podnikatel, jehož společnost dostala nabídku na spolupráci před necelým rokem.
"S předsedou basketbalového svazu Miroslavem Janstou máme dlouhodobě výborné vztahy. I když na přípravu nebylo příliš času, bez problémů jsme se dohodli a s výsledkem můžeme být spokojeni."
Úspěch basketbalového šampionátu přinesl téměř okamžitě své ovoce. Česká sportovní dostala nabídku od Českého volejbalového svazu na marketingové zajištění mistrovství Evropy v příštím roce, které bude probíhat v Praze a Karlových Varech. Druhou část bude hostit Vídeň a Linec.
"Vzhledem k výsledkům našich volejbalistů na právě probíhajícím mistrovství světa v Itálii to může být opět skvělá akce," věří Černošek, který již ale uvažuje také o další špičkové akci v basketbale. "Podáme si přihlášku na pořádání Final Four v basketbalové Eurolize mužů pro rok 2013. Tuto akci jsme už do Prahy přivezli v roce 2006 a věřím, že nejsme bez šancí získat ji opět."