Středa 8. dubna 2020, svátek má Ema
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 8. dubna 2020 Ema

Diskuse k článku

Princ Harry se po svatbě změnil, ne všichni tomu úplně rozumí, říká Forejt

Ukázala se nejen jako hlava státu, ale i jako milující babička, která chce pomoct vnukovi. To je podle bývalého hradního protokoláře Jindřicha Forejta jeden ze závěrů schůzky Alžběty II. s členy rodiny kvůli rozhodnutí prince Harryho a jeho manželky vzdát se rolí v královské rodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M52i76c30h52a59l 52M77i43l78l32e69r 9356802629382

nejsem fanouskem pana Forejta ale ruzne jeho poznatky jsou zalozene na faktech.

Krome nasledujici uvahy: "Objevil se i nápad, že by princ Harry mohl být jmenován generálním guvernérem Kanady. Nevím, kdo je autorem toho nápadu, ale není to úplně mimo možnosti."

Pane Forejte, musim vas opravit. Je to mimo realitu a dokonce ze 2 zavaznych duvodu.

Napad, ze jeden nebo druhy kralovnin vnuk na funkci Generalniho Guvernera Kanady, Australie, pripadne Noveho Zelandu je bulvarni fantazie, ktera periodicky pronika i do normalnich medii, pokud si autori nedali praci prekontrolovat fakta.

1) Podle Westminsterskych stanov 1931nerozhoduje o pozici GG pro Kanadu, Australii, NZ a dalsi staty britsky monarcha a parlament, ale vyber a navrh osoby podavaji primo monarchovi ministersti predsedove techto statu. Monarcha po dohode s nimi jmenujenoveho GG, ktery bude jeho/jejim ustavnim, exekutivnim a ceremonialnim zastupcem v zemi.

Nepretrzite od 1952 v Kanade, od 1965 v Australii, od 1967 v NZ byl KAZDY GG obcanem techto zemi- ne nejaky britsky aristokrat jako byvalo predtim. V Australii meli uz predtim dva australske GG; ve 30. letech a na prelomu 40./50. let.

Bylo by neprijatelne pro VELKOU vetsinu obcanu techto statu a zavanelo by krokem zpet do kolonialnich casu, kdyby si najednou kralovna usmyslela poslat aristokratickeho Brita / nekoho jako Harryho coby sveho zastupce na pozici kanadskeho GG.

2) I kdyby.....Pozice GG je oficialni, na PLNY uvazek a ekv. kralovnina osobniho velvyslance s nadrazenymi ustavnimi povinnostmi a ceremonialnim postavenim v zemi.

GG obdobne jako velvyslanec si nemuze trajdat po prednaskach jak a kde by chtel, uctovat tu 100tisic dolaru, tu pul milionu, pro sebe ani pro charity, psat o tom knihy, blogarit a vystupovat v TV pokecech s Oprou. Zatimco jeho manzelka muze zastavat urcita zamestnani, podleha silnym omezenim co a kde. Nic pro plany Harryho a Meghan!

GG muze psat knihy a delat rozhovory az po odchodu z funkce, ma ale embargo pro urcite namety.

0/0
17.1.2020 9:44

M27i27c38h26a81l 57M15i31l64l31e67r 9336302499892

dale na tema pozice kralovny ve statech, pro nez je jejich hlavou:

Neznam presna % jak pokrocile jsou republikanske plany v Kanade, krome toho, ze ve frankofonnim Quebecu je republikansky vice naladenych obcanu, nez v anglofonni casti.

Kanadane jsou ale VELMI hrdy narod a uz jen pokus o jmenovani britskeho aristokrata do uradu GG by vyvolal znacny odpor a pocit ponizeni u mnoha obcanu.

Podobne v Australii, kde v 1999 poradali referendum o zmene hlavy statu z britskeho monarchy na australskeho obcana. Tehdy neproslo hlavne diky formulaci otazky referenda a bylo pak v parlamentu dohodnuto, ze dokud bude kralovna Alzbeta nazivu, nebudou se planovat zadne zmeny.Pak se uvidi.

Fantazie o vyberu GG ovsem nejsou jedinym produktem bulvaru, jak tu dokazuji nekteri ctenari, kteri se bez sve denni davky tohoto zanru neobejdou.;-D

Z toho pak vyplynou komicke az absurdi obhajoby osob z okruhu Meghaniny americke rodiny, ktere si jednoduse naplanovaly udelat z Meghan "cash cow" - dojnou kravu na penize.

Kdyz jim udelala razny skrt pres rozpocet odmitnutim, zacaly se mstit, americkym barnumskym stylem a melodramatickym pozovanim v bulvarnich mediich, aby si od nich prisly aspon na nejaky baksis.

Normalni clovek nemarni cas ctenim techto povidacek, ale od osob bulvarem dychajicich se pak jeden dozvi perly typu

" ... její sestra, které se celou dobu zoufale snažila královskou rodinu varovat 8-o- dnes musí zažívat dost velké zadostiučinění. Celou dobu jí nadávali, že je jen závistivá a jde jí o peníze. ;-D"

To se take 100% potvrdilo a kazdy normalni clovek pochopil, ze clenum te vypecene rodinky slo jen a jen o prachy, jejich 15 minut slavy a sproste vydirani. Kralovna bulvar spravne ignoruje.

0/0
17.1.2020 10:27

J11a65n 69K56r20á73t94k82ý 9132350353

Když se Alžběta jako princezna vdávala, tak si vzala řeclého prince Filipa - mimochodem, když byl mladý, tak byl fakt sexi chlap - konec konců, dnes je mu skoro sto a stále vypadá velmi dobře, drží se.

Ovšem, ten je hlavou rodiny. Vystupuje na veřejnosti Alžběta, ale doma to funguje úplně jinak. Opak je Harry, ten čuchnul k něčemu, co neznal (samozřejmě, že měl řadu přítelkyň, ale ty ho nedokázaly tak vyhecovat - asi...) a to víte - je to Afroameričanka, nechci napsat přímo, že černoška a dokáže s ním jistě dělat divy.

Když se připravovali pohřeb princezny Diany, matky princů, tak Filiup říkal své ženě - Alžbětě - před svědky - "Je to hrozné, zase tam bude ten teplouš Elton John!"

To by si Harry jen těžko dovolil říct té své...

0/0
15.1.2020 23:44
Foto

P12e91t98r 43A12d12l33e88r 8983612476411

jen tak na okraj: jejich starosti bych chtel mit ...

0/0
15.1.2020 20:40
Foto

P46e13t46r 55A64d30l90e29r 8563932876301

byvaly prazsky hradni ceremoniar znalcem pomeru na britskem dvore, to je trhak!

+1/0
15.1.2020 20:36

J13a65n 33K51r64á32t44k35ý 9892550543

To není trhák, to je fakt, o kterém se ví roky. Rozhodně po celou dobu, kdy byl ceremoniářem jak u Havla, potom celou dobu u Klause a těch pár roků u Zemana.

Dnes pracuje v Institutu Václava Klause a kdyby nebyl v obraze, tak by si ho tam exprezident jen těžko vzal. Známe, jaký je to puntičkář...

0/0
15.1.2020 23:20

Z23u32z30a29n64a 98E41r50b38e63n34o33v53á 9729278394615

Puntičkář? Já bych řekla, že spíš lajnař.

0/0
16.1.2020 4:26

J22a16n 78K18r13á77t40k45ý 9782800333

Lajnař lajnuje lajny? Kdo to je lajnař - to slovo není ani ve slovníku jazyka českého...

0/0
16.1.2020 9:45

Z76u27z22a50n89a 58E33r33b43e11n35o29v25á 9529598664785

Lajnař je v tomto případě odvozený od lajniček kokainu.

0/0
16.1.2020 17:53

J42a79n 78K47r91á81t23k83ý 9762460193

Tak daleko jsem se nedostal...

0/0
16.1.2020 19:30

L53a89d82i85s27l17a73v 20P51í82s42a93ř48í93k 9953601853856

Před cca 35ti lety jsem nějakou dobu pracoval v Barmě a dozvěděl se jednu zajímavost, o kterou se chci podělit. V jejich jazyce výraz JAUNA znamená velkou vařečku i snachu? Souvislost? Vařečka rozmíchává polévku a snacha rodinu.

0/0
15.1.2020 19:04

J62a64n 52J21u60r13n98í12č85e83k 7457980664224

On se taky každý nemusí najít v tom, že bude profesionálním princem.

0/0
15.1.2020 15:30

L21u23c78i52e 28P49f11e18i78f48e24r95o98v84á 1405539952310

No podle mého by stačilo, kdyby je všichni začali brát opravdu jako obyčejné smrtelníky a nikdo by si jich nevšímal. Sebrali by jim veškerá privilegia, přestala by se jim vyplácet renta, atd. To je totiž to jediné, co by Megan pomohlo, aby jí sklaplo. Ono dělat v "hamburgárně" 8 hodin, pak vyzvednout dítě z jeslí a čekat až se jí Harry vrátí od benzínky, by ji rychle vrátilo do reality ;-D. Vzhledem k tomu co se o nich píše, předpokládám, že už se vidí na titulních stránkách, ve filmech, v televizi a podobně. Protože tím by přišla o reklamu sebe sama, o což jí, dle mého, jde nejvíc.

+1/−3
15.1.2020 11:41

M36i96c23h80a65l 42M38i78l85l25e30r 9886742529252

to zni jako radost z planovani neciho ponizeni a to obvykle ma puvod v zavisti, ze aristokrat normalne nedela v hamburgrarne nebo na benzince:-P

FYI:musimte strasne zklamat ;-D:-P

i kdyby jim vzali vevodske tituly ze Sussexu, budou nadale patrit mezi svetove uznavane VIP a mnoho lidi a instituci s nimi bude zachazet jako s cleny kralovskeho rodu a to samo o sobe je reklama jako hrom. Podobne tak nikdo nezapomnel na vevodu z Windsoru, Edwarda VIII. po tom co abdikoval. Porad s nim nekteri lide jednali jako s kralem.

Zapominas take, ze Harry je RODILY princ, ma titul Prince Henry of Wales, ktery dostal narozenim jako vnuk kralovny a syn naslednika trunu a ten mu NIKDO na svete nemuze vzit.

Podle anglickeho protokolu by pri odneti vevodskeho titulu Sussexu, mela Meghan narok na zenskou formu manzelova rodneho titulu= byla by Princess Henry of Wales.

(Jako je to napr. u manzelky kralovnina bratrance prince Michaela z Kentu, ktery jako vnuk krale je rodilym princem, ale nema zadny pridany titul. Jeho manzelka je Princess Michael of Kent)

Pro tebe tohle prinese asi znacne zklamani.;-);-);-)

+3/0
15.1.2020 13:20
Foto

A29n82d34r24e52a 41Š45r84e54t84r13o95v64á 7141245700428

No, tohle zase jenom nahrava tomu pocitu, ze Meghan cili na reklamu, vsak princess zni lip nez duchess... Jsem opravdu zvedava, jak se to dal bude vyvijet a kdo byl prorokem a kdo spekulaci poskokem :-).

0/0
15.1.2020 13:26

M24i71c69h98a40l 56M45i24l48l63e85r 9866882739702

ja to vidim jako momentalni win-win situaci pro ty mlade.

Jenom je otazkou jak dlouho jim ta slava vydrzi a jak dlouho o ne bude ve svete zajem, nez se z nich stanou predvcerejsi noviny.

Podle meho osobniho odhadu totiz meli zustat v kralovske rodine dele, mozna tak dalsi 2 roky, aby jim ta slava dele vydrzela.

+1/0
15.1.2020 13:36
Foto

A79n78d12r15e38a 53Š88r90e22t67r94o62v46á 7721745710538

Ano, vidim to take tak.

0/0
15.1.2020 13:39

J87a11n 60J80u55r30n51í76č78e38k 7917810974674

"... ein kindisches Beginnen, schon deshalb, weil man gar nicht diejenigen traf, die man hatte treffen wollen. Ich sprach einmal mit der ebenso feinen wie klugen Fürstin Fanny Starhemberg über diesen Punkt. 'Uns', sagte sie, 'macht die Aufhebung des Adels nichts, wir bleiben mit oder ohne den Titel immer die Starhembergs."

[Michael Heinisch]

+2/0
15.1.2020 15:33

J95a39n 34J84u35r22n65í14č43e34k 7797560404444

"...dětinské, neboť nezasáhlo ty, které mělo zasáhnout. Hovořil jsem o tom kdysi s noblesní a velmi inteligentní kněžnou Fanny Starhembergovou. "Pro nás", říkala, "je oficiální zrušení vcelku irelevantní, neboť budeme stále Starhembergové, ať s tituly či bez."

[Michael Heinisch, druhý rakouský prezident, o zrušení šlechtických titulů]

+1/0
15.1.2020 15:38

M93i98c50h73a90l 41M98i87l22l89e33r 9576592379592

Tak tak

0/0
15.1.2020 21:12

A24l96e19x 23M98a98c32h 8217874491595

Ta paní je inteligentní a má prestižní vzdělání, v hamburgrárně bude pracovat jen jako její ředitelka a to jen když to bude nadnárodní podnik.

0/0
15.1.2020 13:41

M87i82c66h36a10l 97M88i17l82l79e87r 9276892669682

reditelka televizniho marketingu nadnarodni firmy;-D

0/0
15.1.2020 13:47

L17a26d44i60s76l61a37v 54P29í37s70a43ř41í44k 9713861613346

Z čeho tak usuzujete - zejména pokud se týká inteligence?

0/0
15.1.2020 19:07

J41a52n 25K30r85á88t35k68ý 9512540793

Proč by nemohla hrát a Harry je důstojníkem. Tak co plácáte o hamburgárně a benzince...!

0/0
15.1.2020 23:23

P36a78v29l55a 40H90r15a76d36i72l96o59v38a 3477981391644

Kokam, ze Forejt ma z Megxitu celkem dobrej byznys ;-D Rozhovory dava, jak kdyby byl mluvci Buckinghamu.

+5/−1
15.1.2020 11:21

J57a71n 20K91r35á92t58k23ý 9532860403

On totiž v této zemi není nikdo lepší, víme? Možná Schwarzenberg, ale protože je v přízni s Windsory. tak raději mlčí. Tak se přejmenovali až v průběhu I. světové války, oni jsou de facto Němci, až do roku 1914 se jmenovali Sasko-Kobursko-Gothajové ( se salámem to má blízko, gothaj se tam začal vyrábět).

0/0
15.1.2020 23:32

M54i35c18h19a81l 74M91i57l51l86e10r 9526652209352

spis bych myslel, ze jadro pudla bude v tom, co pripomnel kolega na predchozi strance, cituji:

"Harry už dávno před svatbou proslul svými výroky o tom, že nikdo v rodině nechce být králem nebo královnou. Takže to asi nebude z hlavy Meghan. Nejspíše bude jen katalyzátor."

Je tedy velmi pravdepodobne, ze tohle nespadlo zcista jasna ted z navstevy Kanady, ale ze Harry a Meghan o techto planech diskutovali uz pred svatbou a v hlubsich detailech, nez se mistni diskuteri domnivaji.

Meghan mela povest aktivistky a to bylo neco, co o ni Harry vedel velmi dobre.

Co kdyz.... namisto aby Harry byl "obeti Meghaninych intrik" a "chudak podpantoflak, s nimz manzelka chytre manipuluje"....., on si ve skutecnosti zamerne vybral prislusne orientovanou zenskou, ktera byla ochotna pomoci v jeho dlouhodobych planech se osamostatnit od zatezi a omezeni platicich pro cleny kralovske rodiny.

Ne kazda holka, s niz mel delsi vztah, by byla ochotna se vzdat ruznych vyhod clenstvi v kralovske rodine. Tahle ano. Mozna prave proto si ji vzal.

+2/0
15.1.2020 10:52

M61i43c92h85a81l 86M58i69l20l79e43r 9866112849692

Chtel bych take pripomenout, ze kdyz byl Harry poslan se svym regimentem do Afghanistanu (2x), trval na tom, aby s nim bylo zachazeno jako s kazdym jinym vojakem a vysouzil si popularitu u svych kolegu.Take si prosadil druhe nasazeni, trebaze nekteri clenove kralovske rodiny byli proti.

Kvuli tomu muselo byt zachovano prisne utajeni jeho sluzby, by jeho pritomnost neohrozila jeho sameho ani jeho kolegy.

Prave pri druhem nasazeni si stezoval, ze kdyby nebyl princem, nikdo by mu nebranil do Afghanistanu jet a zustat tam dele.

+1/0
15.1.2020 11:02

D42a85n14a 74T31e11n64z86l76e63r 5550502875763

To ovšem nedává sebemenší smysl. Se svým jediným dlouhodobým vztahem se rozešel proto, že Cressida nehodlala fungovat jako část královské rodiny. Tj. když byl několik let se slečnou svého srdce, zjevně to pro něj nebylo představitelné, že se od rodiny trhne.

Kupodivu je to pro něj představitelné teď, poté, co byl zpracován Meghan.

Také to jaksi nekoreluje s tím, že si nechají zaregistrovat svoje tituly jako podnikatelskou ochrannou známku. To nevypadá na nějaké rychlé emocionální rozhodnutí.

Nenalhávejte si nic... jde prostě o prachy. Stará čichá veliké prachy v Americe, tam, kde se nebude podřizovat protokolu a bude si dělat, co se jí umane, v neposlední řadě si bude žít v luxusu, jaký by jí jako členovi královské rodiny nikdy neprošel. Že u toho Harry ztratí tvář a rodinu - to jsou jen zanedbatelné a pro ni zjevně nedůležité kolaterální škody. Na její straně samé plusy a na Harryho samé mínusy (které si zatím neuvědomuje).

+5/−3
15.1.2020 13:04
Foto

A56n28d54r81e10a 41Š24r30e66t14r53o95v64á 7961395480868

Jo, na Cressidu jsem si take vzpomnela, ona chtela byt herecka a zit si po svem, tak se radeji vzdala majetku a postaveni (tedy pokud to bylo tak, jak se to prezentovalo, treba se s ni rozesel Harry a tohle byla jen takova z nouze ctnost :-)). A tez bych za tim vsim videla spise snahu vytriskat co nejvic s co nejmensim usilim.

0/0
15.1.2020 13:22

M89i72c80h53a24l 48M89i87l33l95e55r 9256322369462

z tebe ta zluc jen kape;-D;-D;-D

Mne osobne neni Meghan nijak zvlast sympaticka, osobne si myslim, ze mladi udelali na kralovnu a Charlese podraz, at uz napad vysel od Harryho nebo Meghan a ze to neni fer.

Soucasne se ale bavim tou zlucovitou nenavisti hranicici u nekterych diskuteru s hysterii.

Zda se, ze cim sirsi vystaveni bulvaru, tim hlubsi hysterie.

+2/−1
15.1.2020 13:26
Foto

A69n91d63r60e88a 15Š11r52e55t22r29o98v31á 7341455660578

Mne prijde, ze zrovna pani Tenzler neni zlucovita a necitim z ni hysterii ani nenavist. Jen proste sverazne vyjadruje, co si asi mysli vetsina lidi (vlastne i to, co si myslite vy; ze je to podraz a nefer jednani).

+3/−1
15.1.2020 13:38

M38i75c64h76a17l 32M42i79l64l92e75r 9446682159442

to ji neznas nekolik let jako ja;-D;-D;-D

0/−1
15.1.2020 13:40
Foto

A77n16d35r71e42a 78Š59r81e88t29r35o41v94á 7491685620868

No nebudu se hadat, vase vzajemne debaty jsem tak detailne nesledovala, ale na mistnich diskuzich se pohybuji od roku 2008, takze ji trosku preci jen znam :-).

0/0
15.1.2020 13:45

D39a97n85a 55T71e68n62z68l31e80r 5340222345173

Všichni je vás máme rádi. :-)

0/0
15.1.2020 17:42

D85a17n83a 30T24e98n73z34l77e78r 5930742565813

Díky že se mě zastáváte, ale bacha na to, bude vás za to honit po diskuzích jako stíhačka. :-)

+1/0
15.1.2020 17:38

D90a47n39a 94T39e87n15z69l28e88r 5150472715123

:-) Já si myslím, že jste hrozně hodná ženská, Millerová - i když odbíháte od tématu, o kterém se tu bavíme.

+1/−1
15.1.2020 17:43

M21i96c35h69a63l 21M48i34l20l28e53r 9636232149292

Klasicky příklad štěkání na špatný strom, Tenzlere.

Neustále sledovani bulváru té zavádí k mylných závěrům.

0/0
15.1.2020 21:24

D17a60n95a 21T80e77n83z50l38e81r 5460122265873

Taková zgruntu hodná ženská... :-)

0/0
15.1.2020 22:09

M94i25c75h36a70l 22M79i53l34l20e45r 9426652369202

jooooo, fakt se tak vidis?;-D

Jeste ti nerekli, ze samochvala smrdi?

0/0
17.1.2020 8:52
Foto

A51n74d74r10e50a 21Š37r18e36t90r34o37v56á 7951865270198

To jiste muze byt pravda a to, ze nikdo nechce byt kralem, to si tez pamatuji a zminila jsem to i ja v souvislosti se svymi uvahami o tom, ze kdyz o to nikdo valne nestoji a Meghan s Harrym odejdou jen tak "beztrestne", muzou i ostatni chtit to zapichnout. Ovsem nevysvetluje to fakt, ze absolvovali kralovskou svatbu a nechali si pridelit tituly (dokonce si ho zaregistrovali jako ochrannou znamku, presneji tedy Sussex Royal). Pokud by to planovali of zacatku se trhnout, meli si to udelat uz pred svatbou, meli odmitnout tituly a deklarovat otevrene, ze proste chteji zit jinak. Asi by to bylo fer a nevyvolalo to takovou zlou krev.

+4/0
15.1.2020 11:11

M32i46c25h13a76l 36M52i90l48l62e36r 9846752479222

kralovska svatba byla od nich ocekavana. Te se (tehdy) paty v rade na trun nemohl vyhnout, nejspis by mel potize s babickou.

Ale uz tehdy si nechali do obradu vlozit casti, ktere predtim zadna kralovska svatba nemela a meli podstatne volnejsi ruku ve vyberu mene formalnich hosti.

+1/0
15.1.2020 11:20

D56a39n85i17e71l 11N74. 76P67o16k49o45r45n84ý 6337566465921

tak je třeba vzít v úvahu, že kdyby se nesnížily nároky na méně formální hosty, tak tam bude jen jedna strana

+2/−1
15.1.2020 11:29

M35i20c29h21a17l 73M48i31l19l11e57r 9106322599522

neni pravda, ze H&M museli snizit naroky na formalni hosty.

Je to uplne obracene. Pocet dulezitych hosti, kteri MUSI byt pozvani je automaticky snizen s nizsi pozici zenicha / nevesty v naslednicke rade

Proto museli Charles a Diana mit svatbu v pritomnsti 3500 hosti v katedrale sv Pavla, ktera je vetsi nez Westminsterske opatstvi.

Kralovna MUSELA totiz na svatbu naslednika trunu absolutne a nezbytne pozvat vsechny korunovane hlavy a jejich rodiny, cleny ruznych aristokratickych rodu z domova, Evropy a sveta a vsechny mozne hlavy statu a prominentni politiky z celeho sveta.

Na predstavitele kulturniho sveta uz moc mist nezbylo krome tech, kteri patrili mezi blizke osobni pratele prince Charlese (Kiri Te Kanawa, Spike Milligan atd)

V pripade Williama, ktery neni naslednikem, ale c 2, uz vsechny hlavy statu nemusely byt nutne pozvany a jine mohly byt nahrazeny svymi manzelkami, manzeli. Take tam bylo vic britskych prominentnich osob nez tech svetovych, britske aristokracie a hoste se vesli do Westminsterskeho opatstv, kam se veslo 1900 hosti.

V pripade Harryho dostali snoubenci celkem kratky seznam kdo musi byt pozvan a zbytek byl k jejich znacne radosti na jejich osobni volbe.

Svatba byla zase o znacny pocet hosti mensi a jen do kapacity Svatojirske kaple ve Windsoru, 600 hosti.

Podobne tak jejich svatebni hostina byla jen kratsi formalni po obradu a vecer oslavna party pro vsechny pratele, nikoliv aristokracii a politiky.

+2/0
15.1.2020 12:47
Foto

A21n79d26r19e79a 55Š18r56e68t57r95o37v90á 7161165240158

No, kdyby Harry rekl rovnou, ze chce zit civilne, tak by se to podle me neocekavalo a potize by mel mensi nez ted, kdy najednou utikaji od rozdelane prace a bude se muset slozite resit, co s nimi. Prijimat tituly take nemuseli. Ale beru, ze tohle je muj laicky nazor, nejsem dobre obeznamena se zvyklostmi v kralovske rodine. Zkratka se ale i tak nemuzu zbavit dojmu, ze to byl chladny kalkul, jak se nazrat, aby koza zustala cela.

+2/0
15.1.2020 11:33

M88i91c49h37a92l 45M32i22l67l49e91r 9726282669822

jde o to ci to byly umysly.

Z toho vseho co jsem uvedl mi nijak nepripada, ze by se Harry nejak branil zuby nehty, ale ze naopak je s tim spokojen -mozna dlouhodoby plan, ktery se diky situaci zacal uskutecnovat o neco drive, nez bylo puvodne pocitano?.......a kdovi zda plan nevysel od nej, akorat si k tom musel najit vhodny typ manzelky.

+1/0
15.1.2020 12:52
Foto

A88n91d34r15e17a 46Š66r46e27t62r59o62v20á 7461565240128

Jo, klidne to tak muze byt, akorat ja v tomto pripade asi nedokazu hledet na vec cizima ocima a neustale do toho projektuji sebe a sve uvazovani. A za takovych okolnosti nemim najit vysvetleni, proc kdyz chtel Harry opustit sve kralovske povinnosti, cekal az po svatbe a neudelal to davno predtim, nez vubec potkal Meghan. Proc po navratu z armady tak dusledne plnil sve povinnosti, kdyz mu tedy byly proti vuli? Mohl uz tehdy rict, ze chce zit jinak, sam za sebe, bez protokolu. Ledaze by chtel proti sobe postvat britskou verejnost a tisk, nazlobit tatu a babicku a pridelat jim starosti a trochu poskodit obrazek monarchie (tohle by klidne cilem byt mohlo, treba pomsta za Dianu, ale to by se mi zdalo i tak podle).

+1/0
15.1.2020 13:11

M86i51c20h40a19l 24M28i43l93l96e21r 9156252829492

domnivam se - a zase je to jen osobni nazor - ze pro Harryho, aby se sam o sobe odloucil od kralovske rodiny, nebylo tehdy mozne a vedle toho by se strasne izoloval, byl by sam. Tim spis, kdyz tehdy tak dobre vychazel s bratrem a byli si vzajemne oporou.

Tohle bylo proveditelne az bude mit komplet vlastni rodinu, dostatecne padny duvod pro osamostatneni a za sebou svou vlastni rodinnou jednotku.

0/0
15.1.2020 13:46

E89m23í47l97i81e 11Z17a68j32í54c32o74v42á 3819214745213

Nevím no, už před svatbou neměla se svou rodinou nejlepší vztahy. Neměla nikoho blízkého, kdo by ji dovedl k oltáři. Rozhádána na všech frontách. Tehdy jsem si myslela, ze má nevyvedenou rodinku a ze ji závidí. Nejvíce její nevlastní sestra. Ukazuje se, ze to možná nebyla závist, spíše ji dobře znali.

+4/−2
15.1.2020 10:20

M35i88c85h75a55l 52M78i77l15l70e23r 9496552419112

a ty ji tak dobre znas, ze to muzes s takovou jistotou tvrdit?

+1/0
15.1.2020 10:31

Premium

Klienti versus cestovní kanceláře: jak nepřijít o peníze za zájezd

Cestovní kanceláře jsou zahlceny žádostmi klientů o zrušení zájezdů. Sociální sítě se plní příspěvky nespokojených...

Premium

Ufňukaná generace. Mladí v pandemické panice možná konečně dospějí

Vše zlé může být k něčemu dobré. Dokonce i koronavirus. Magazín Víkend DNES se domnívá, že mladí lidé v pandemické...

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Najdete na iDNES.cz