- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Linka 5 by se dala sloučit s linkou 7 do trasy Černokostelecká - Palackého náměstí (B) - Jiráskovo náměstí - Ústřední dílny DP a Radlická (B) - Na Knížecí (B) - Sídliště Barrandov
linka 10 do trasy Sídliště Řepy - Anděl (B) - Smíchovské nádraží (B) a linka 16 do trasy Lehovec - Palackého náměstí (B) - Jiráskovo náměstí - Karlovo náměstí a dále jako linka 10 na Sídliště Ďáblice.
Po třiceti letech se moderní kapitalismus začíná probírat do reality, ale když vidím jakým tempem opravují Negrelliho viadukt, tak snad radši aby ty mosty vydržely co nejdéle tak, jak je postavily předchozí režimy.
Tak Negrelliho viadukt rozebírají kámen po kameni, každý očíslují, očistí, opraví nebo vytvoří jeho kopii a pak to zase kousek po kousku skládají. Naopak si myslím, že to jde neuvěřitelně rychle...
Proč se utrácí peníze za testování statiky, když výsledky testů stejně nikdo nebude brát vážně a most se nechá prostě spadnout?
A jak je dobrý zvykem, tak bych uzavřel všechny mosty najednou a všechny začít opravovat. Alespoň půl roku s pěti měsíční technologickou pauzou.... a běda těm zpovykaným Pražákům jestli si budou stěžovat!