- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo jo. Viz opravovaná ulice Keplerova. Ve čtvrtek tam byl asfaltér. Silnice je od té doby hotova. Chybí jen namalovat bílo čáru. Po 4 dnech stále uzavřeno, čára tam není a není tam živé duše, co by něco dělala. Že je kvůli tté opravě už několik měsíců zacpaná Patočkova, to nikdo neřeší.
Nejsou schopni vysoutěžit nejlepší nabídku. Nejsou schopni ani stanovit podmínky soutěže. Nejsou schopni odlišit hlučné a nehlučné práce. Nejsou schopni vynutit si dodržování nastavení pravidel. Nejsou schopni....
Celý článek by se mohl jmenovat neschopní úředníci. Jak to že těmito nezvladatelnými problémy neustále netrpí i soukromí zadavatelé??
Protoze nemuseji postupovat podle zakona o verejnych zakazkach, nebot neutraceji verejne penize.
Investor hodnotí podle ceny. Obrovské ztráty na straně uživatelů ve formě pohonných hmot, škod na vozidlech, na infrastruktuře objížděk, ztráty času, pohodlí i nervů nikdo do ceny nezaúčtuje.
Tisková mluvčí TSK by si měla nejdříve zjistit co to péče řádného hospodáře je. Skutečně to není to že by se zakázka měla hodnotit pouze cenou.
cena je stěžejním hodnotícím kritériem - tak to tak proto vypadá...
A tak bychom jim měli zaúčtovat prostoje a více náklady na benzín při objíždění uzavírek, aby je to začalo zajímat. Chápu, že levnější firma skýtá možnost většího úplatku, ale my, co z toho nic nemáme, končíme se ztrátou svého času a paliva.
...fascinují mne ty kecy o ekologii a tady při čekání a rozjezdech jde do vzduchu spalin nejvíc.
Copak opravy silnic, ale úplně nejlepší jsou opravy mostů na silnicích - leckde na víc jak půl roku uzavřou silnici kvůli potoku, který v létě vysychá a situace by se dala vyřešit za týden použitím prefabrikovaného bloku, ale proč to dělat, když se vytyčí objížďka kdy třeba kamiony najedou i o desítkykm navíc a nikoho to netrápí
...hlavně, že se plive po stavu silnic za komunistů a skutek útěk.
Doprava v Praze, MHD je 4. nejlepší na světě proto máme na většině metrobusových linkách zpoždění +25 minut. Proč nejsou vybudované koridory jen pro MHD, IZS, TAXI? Slibuje se, že ulicí Türkova, Chilská, Opatovská povede tramvajová trať už nyní mohou vznikat přípravy, být vybudovány uprostřed vozovky zastávkové ostrůvky a místo kolejí zde vybudovat pruhy pro BUS. Případně by se mohlo začít uvažovat o návratu trolejbusů a zavedení do míst kam z několika důvodů tramvaje ani metro nelze zavést. Trolejbus pořád lepší než autobus a případnou nehodu zvládne objet a nezasekne se.
Proč? Protože na to nejsou volné kapacity komunikací, už současné bus pruhy způsobují v dopravě na většině míst problémy, představa že by se budovaly nějaké koridory je utopistická.
Trolejbusy nejsou pro Prahy téma, v rámci koncepce rozložení dopravy nedávají smysl - kam zajede trolejbus zajede i autobus či elektrobus a není potřeba stavět infrastrukturu, a kam by kapacitně autobus nestačil tak se stejně výhledově musí postavit metro nebo tramvaj.
Pokud v Cine postavi kopii TGV napric zemi za pul roku, v rusku opravi 5km dalnice za 8h a predelaji koleje hlavniho nadrazi za vecer, japonci zadelaji propad dopravni tepny za dve hodiny, verim ze i cesi zvladnou preasfaltovat 500m drive nez za 9 mesicu
Myšlenkové pochody některých lidí jsou neuvěřitelné. Bohužel i tito "lidé" mají volební právo. Byl jsi někdy v Rusku? Viděl jsi jak tam opravují silnice? Do louže nalejou afalt a mají to za pár hodin opravené. A oprava dva týdny vydrží.
Když jdeš po Moskvě, tak přízemní byty mají okna pod úrovní terénu. Protože od doby, co se ty domy ve 30. ltech postavily, se úroveň ulice zvedla o dva metry.