- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedodrželi základní pravidla pro bezpečný let vrtulníkem, který jsem formuloval a beze zbytku dodržuji. Bod 1. Nikdy nelézt do vrtulníku, pokud nemá turbínu. Bod 2. Nikdy nelézt do vrtulníku Robinson, i když turbínu má. Avšak smutný případ P. Kellnera, budiž mu země lehká, naznačuje že ani dodržování těchto pravidel nezajišťuje stoprocentní bezpečnost.
Upřímně, já miliardářem, tak zavedu ještě pravidlo "nikdy nelez do vrtulníku jen s jedním motorem, a už vůbec ne do vrtulníku pilotovaného někým, kdo má míň než 20 let praxe"...
Kdyby Kellner dodržel tohle pravidlo nejspíš by tu ještě byl...
Dřív se zapalovali lidi, pak bouraly vlaky, teď zas budou padat vrtulníky.
Malé letadélko, kterėmu se ve výšce zastaví motor, má ještě šanci doplachtit na nějakou rovnější plochu a přistát.
U vrtulníku když se ve výšce zastaví motor tak je v podstatě dobojováno.
Když se motor zastaví ve výšce tak je to v pohodě. Dá se přistát autorotací, je to manévr kterému se učí každý pilot vrtulníku ve výcviku. Průšvih je když se motor zastaví v příliš malé výšce.
To byl RC model ne, podle těch fotek? A jim to spadlo na hlavu. Tak do toho bych nevlezl. To už bych raději osedlal hliníkovou lornu na sjezdovce.
jako ten pocit když to s Váma jde k zemi a máte pár vteřin na bilancování musí být dost masakr, totéž jak když se na Aljašce ten vrtulník kutálel ještě 270 metrů
Je vidět, že Kelner zanechal mnohem hlubší stopu v české společnosti, než jsme si mysleli.
Nemůžete prosím někdo říct Andymu, aby se proletěl ve vrtulníku? Je to celkem jistota poslední dobou... Tím si ale nechci utahovat z jejich smrti.