- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Také jsem si myslel, že byl zdvižený jen jeden pantograf a trolej se přepálila vlivem vyššího odběru z troleje na jednom místě, ovšem na streamu bylo vidět, že před přepálením troleje byl čilý ruch mezi lokomotivou a osobními vozy, několikrát tam byl fíra a následovalo několik zvednutí a stažení pantografu až do toho posledního pokusu, kdy hned se vytáhl při přiblížení pantografu k troleji elektrický oblouk a krátce na to následovalo přepálení.
Domnívám se, že problém byl buď přímo v lokomotivě, že některá z komponent šla do zkratu, ale celkový nadproud nestačil na okamžité shození hlavního vypínače, případně byl problém na topné spojce k vagónům, ale pak je mi záhadou, proč to nevyhodilo stykač topení či rovnou hlavní vypínač, když topení má na 3 kV DC u es a peršingů limit proudu do 270A
Jsem zvědavý na co se přijde ve skutečnosti
Nejspíš nebyl zdvižen druhý sběrač, když vlak stál a měl zapnuté topení.
Nepochopím, proč zase vše oznamují ČD, když to zase podělala SŽ. To si nemůžou zařídit nějaký pořádný komunikační nástroj, jako má ČD v podobě Můj Vlak?
Každý den je na železnici něco. A to i když nesněží.